Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dryg influensa, hjälp!11!11!

Postat av f1skeN^ den 9 Februari 2009, 11:29
11 kommentarer · 221 träffar
Tjal0l!
Innan ni börjar kommentera så ber jag er skita i mina stavfel etc, nyvaknad ju!11!1!111!!! Ni som vill leka roliga kan få göra det, bryr mig faktiskt inte ;D

Till problemet
Har haft en förkylning sen förra Lördagen (lite över en vecka dvs) som inte vill försvinna. Jag hostar, nyser, är täppt i näsan, ont i skallen och halsen har nog besök av några bakterier.

Nu är jag så korkad så jag vänder mig till er på FB, hur ska jag göra för att få bort min förkylning/influensa?
(Ja, jag är osäker på om jag är förkyld eller har fått influensa. Morsan har ringt vårdcentralen som säger influensa).
Har tagit nässpray, hostmedicin, halstabletter, apelsin (c-vitamin ftw) och endast stannat hemma i över en vecka nu men blir inte bättre!
Vad ska jag göra? Ska jag åka till vårdcentralen och få någon random medicin?

Snackal0l: Är du sjuk? Vad skulle du gjort? zomg, tyvärr kommer inte på något D:

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..