Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snälla hjälp mig FB!

Postat av jack the ripper den 9 Februari 2009, 10:09
11 kommentarer · 184 träffar
Hej fragbite! Jag behöver verkligen er hjälp nu! Har ett riktigt stort problem! Allt började i lördags när jag och mina vänner skulle ut på krogen! Vi förade först hos en polare.. Runt 22.00 börjar vi samla ihop oss för att dra ut! Vi drar och direkt när vi kommer in på krogen får jag ögonkontakt med en tjej, jag kände igen henne men visste inte vart ifrån! Hur som helst, kvällen går och alla har roligt! Sen kommer den där tjejen fram till mig och frågar om jag vill ha något att dricka, jag sa självklart JA men tyckte att det var lite konstigt att det var hon som bjöd mig, borde väl ändå varit jag som gjort det! Men aja vi sitter där och snackar om allt möjligt, sen kommer vi in på skolan! Men vi frågar aldrig varandra vart vi går någonstans, men när jag ska fråga henne vilken skola hon går i så kommer min polare fram och säger att vi ska dra! Så jag byter nummer med tjejen, 1 timma efter när vi är på efterfest hos min polare så får jag ett sms som lyder: "Hej det är felicia, vart är du? Vad ska du hitta på nu? Puss". Aa ni fattar säkert vart detta leder, så vi snackade ihop oss och vi bestämde att hon skulle komma över till mig! Så jag går hem skit packad och möter upp henne! Vi går hem till mig, sätter oss i sängen och då helt plötsligt så frågar hon om jag har något roligt PS3 spel, så visst tänkte jag! Då blir det inte lika pinsamt heller, så jag frågar om vi ska lira FIFA09, hon ba: Visst! Så vi sätter oss och lirar FIFA, och hon är SJUKT grym på det, jag skämdes som fan, men det var fortfarande riktigt roligt :D men i alla fall! Vi började hålla på och det ledde till det ena! Ja ni förstår vad vi gjorde! På morgonen nästa dag så är hon borta, jag undrade vart hon var och skickade iväg ett sms: "Hej, vart tog du vägen?"
Fick inget svar.. Så jag sket i det och brydde mig inte, fick ett ons!
Men nu kommer det värsta, när jag är påväg till skolan imorse så SER jag henne på tunnelbanan! Så jag ba: SHIT! vad fan gör jag nu, så jag springer till nästa vagn för att inte hon ska se mig! Sen nu så såg jag henne i skolan, så jag kollade i skolkatalogen om det verkligen var sant! Och JA DET VAR DET, HON GÅR I MIN SKOLA OCH JAG HAR PANIK! SITTER NU I DATASALEN OCH VETTE FAN VAD JAG SKA GÖRA! SNÄLLA FRAGBITE HJÄLP MIG :((((

KOMMER MED EDIT!!!!!!

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..