Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

skit arg

Postat av julmust1 den 8 Februari 2009, 22:07
20 kommentarer · 95 träffar
Tjena
Jo det är så att jag och min tjej har varit tillsammans i 3 månaders ungefär.
Vi går i samma klass (9).
När vi hade vår sista lektion på torsdagen när alla var påväg ut ur klassrummet går jag bakom min tjej medans Lars (läraren) står vid dörren och säger typ hejdå till alla, så när min tjej går förbi så ger Lars henne en lös klapp på rumpan typ mellan skinkorna nästan på fittan.
Jag blir hel tokig och puttar Lars så han ramlar in i hyllan som står bredvid dörren och sen går jag iväg med min tjej.
Fick ett samtal av rektorn senare samma dag, hon sa att jag hade puttat Lars helt utan anledning och han var tvungen att åka in och rönka sin armbåge.
Jag säger till henne som det var men har bråkat med henne den del innan så hon ställer sig på Lars sida och jag blir avstängt från skolan ( vet inte hur länge än).
Jag har också fått samtal från polisen för att dendär jävla pedofilLars har tydligen anmält mig, så jag ska in och snacka med polisen på Tisdag.
Tror ni polisen kommer tro på mig eller Lars?
Föregående tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..