Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bdb

Postat av aim4head den 7 Februari 2009, 17:43
23 kommentarer · 133 träffar
Tjenare!

Det är så här att jag surfa lite enkelt igår på hemsidan då - bilddagboken.
Där fick jag syn på en tjej, väldigt vacker så jag kollade då genom alla hennes bilder. Jag använder bara bdb för att surfa (har inga bilder) Så idag, när jag loggade in, så hade jag fått en vänförfrågning. Jag kollade då vem det var och det var då tjejen jag hade kollat in.

Ska kolla igen på hennes bilder (för att försäkra mig) men då stod det att jag var tvungen att ha gästlösenord. Då slog det mig tanken "Vafan, är man vän med vederbörande borde så behövs inte gästlösen".

Så jag skulle då skriva meddelande och fråga gällande problemet och när jag skrev det, stod det "du får inte skicka meddelande till X".

Wtf!??! Hon är ju min vän? Hon kan ju omöjligt blockat, eller hur?
För isåfall hade ju inte vänförfrågning visats och det roliga var att jag inte lade någon kommentar överhuvudtaget på hennes fina bilder.

Aja, eftersom jag då inte är en bdbmedlem på högnivå så vänder jag med därmed till er, fragbiteare - varför är det så här?
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar