Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trimmad tändare!!!

Postat av Grindelwald den 5 Februari 2009, 23:14
61 kommentarer · 1 096 träffar
Hej fb!

Förut idag i skolan så trimmade jag min tändare. Det är ascoolt, man kan ta bort det där metallhöljet och lyfta upp den där lilla svarta saken och dra tillbaka den utan att den vita saken följer med, och då kan man få verkligen ASSTOR låga. Hade mycket kul med tändaren i skolan idag, men nu till mitt problem. Jag satt och lekte med tändaren nu medan jag satt vid datorn, och så tog gasen slut. Alltså, helt slut, och man kan inte fylla på den och sånt. Vet inte vad jag ska göra ???? Tror inte jag kommer klara att trimma en ny tills imorgon, och jag har sagt till några kompisar i skolan att jag ska visa dom och tror dom kommer bli lite sur ifall jag inte har någon tändare med mig som är trimmad imorgon tbh.

här är en bild på tändaren:

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/---DSC01098.JPG

Tack på förhand för svar och hjälp! Ni får även disskutera för/nackdelar med att trimma tändare om ni vet hur man gör :P

EDIT:

Det verkar vara många som inte vet hur man gör för att trimma en tändare och jag kan lägga upp fler bilder och göra som en liten guide ifall ni vill ??
Föregående tråd
Nästa tråd

61 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 61 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..