Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pappa har blivit homosexuell

Postat av psykel den 5 Februari 2009, 22:34
34 kommentarer · 207 träffar
Tjenare alla där ute på fragbite, ni kommer inte att tro era ögon efter ni har läst detta. Men visa gärna sympati och medlidande efter det som jag upplevde idag, det var förjävligt rent ut sagt.

Jag hade varit i skolan och jag var mycket trött efter dagen. Som jag brukar göra så brukar jag ta en vilpause på 2timmar eller något, man kan rätt lugnt kalla mig ''utmattad' 9; efter en skoldag. I alla fall, när jag var hemma så la jag mig på soffan och glodde lite på TV;n , jag gick också till köket för att hämta något att äta. På vägen tillbaka till soffan så hörde jag något konstigt ljud, jag trodde att det var min hund eftersom det vanligtvis aldrig är någon hemma denna tid.

Jag bryr mig inte så mycket och fortsätter att glo.
Men detta ljudet tog priset, jag hörde en manlig mörk röst som försökte härma en liten tjej i tonåren. Jag gick snabbt mot mina föräldrars sovrum där ljudet kom ifrån. Vad jag snart får se gjorde mig illamående, jag kände en grotesk känsla och blev väldigt chockad. Vad jag nu såg var min pappa, (Anders) som stod och härmade tjejer i tonåren! :o

Han sa sa detta, med en VÄLDIGT ljus härmande röst.

- Tja Nellie, Dra Runt På Stan Och Hitta Killar?
- Amanda, Varför Har Du Tagit Mitt Smink?
- Kristina, Har Du Tagit Min Platttång?

Han stod också i ett par badbrallor som han hade köpt från Grekland 08 på skoj, som är VÄLDIGT tajta.

Jag sprang ut fort som fan från rummet och satte mig i soffan igen för att runka, menar vad skulle ni ha gjort i detta läget?

Jag behöver eran hjälp Fragbite, är pappa homo eller bara schizofren? Snälla..

Mvh psykel.
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..