1
En brud på tuben gavmig sitt nummer FAN!
Postat av aber den 5 Februari 2009, 22:32
79 kommentarer · 126 träffar
Imorse på tunnelbanan steg jag på i hornstull, det var ganska glest med folk idag faktiskt. Jag slog mig ner på en plats och satte mig och småsov lite. På stationen mariatorget klev det på en ASFRÄSH brud, helt sjukt fin faktiskt. Hon stog upp och pilla lite med något i sin väska innan hon satte sig och när tåget började åka tappade hon balansen lite och föll över mig. Hon skämdes lite och jag frågade hur det gick.
Sedan satte hon sig mitt emot mig.
Efter ytterligare några minuter frågade hon om hon kunde låna min mobiltelefon.
Jag tvekade en sekund, men vadfan. Hon verkade inte som en person som skulle kunna göra ett försöka för att ta den.
Hon slog ett nummer och satte telefonen mot örat. Det verkade inte som om någon svarade. Hon gav mig tillbaka telefonen och sa, här ska jag av. Sen böjde hon sig mot mitt ansikte och viskade i mitt öra "Ring mig, vi ses". Och sen småsprang hon av tunnelbanan. Jag satt typ lite chockad och överraskad.
Jag kollade på mobilen och tryckte bort ett nummer som stod skrivet. DET SKULLE JAG INTE HA GJORT!
Det verkade som om hon slagit in sitt nummer och fejkat att ringa, för att jag skulle få hennes nummer.
För jag kollade mina samtal och hon hade inte ringt någon.
Hon hade alltså slagit in sitt nummer!!! OCH JAG TRYCKTE BORT DET.
Jag är typ förtvivlad, hon var verkligen hur jävla söt som helst!
Har du någonsin råkat ut för något liknande?
Vad tycker ni jag ska göra, vill få tag på bruden! =D
PEACE!
Sedan satte hon sig mitt emot mig.
Efter ytterligare några minuter frågade hon om hon kunde låna min mobiltelefon.
Jag tvekade en sekund, men vadfan. Hon verkade inte som en person som skulle kunna göra ett försöka för att ta den.
Hon slog ett nummer och satte telefonen mot örat. Det verkade inte som om någon svarade. Hon gav mig tillbaka telefonen och sa, här ska jag av. Sen böjde hon sig mot mitt ansikte och viskade i mitt öra "Ring mig, vi ses". Och sen småsprang hon av tunnelbanan. Jag satt typ lite chockad och överraskad.
Jag kollade på mobilen och tryckte bort ett nummer som stod skrivet. DET SKULLE JAG INTE HA GJORT!
Det verkade som om hon slagit in sitt nummer och fejkat att ringa, för att jag skulle få hennes nummer.
För jag kollade mina samtal och hon hade inte ringt någon.
Hon hade alltså slagit in sitt nummer!!! OCH JAG TRYCKTE BORT DET.
Jag är typ förtvivlad, hon var verkligen hur jävla söt som helst!
Har du någonsin råkat ut för något liknande?
Vad tycker ni jag ska göra, vill få tag på bruden! =D
PEACE!