Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skillnad på resultat och slutsats

Postat av StrongWolf den 5 Februari 2009, 20:36
15 kommentarer · 15 438 träffar
Håller på att skriva en rapport om en "laboration" vi gjorde i skolan igår. Det vi gjorde var att vi fick först en produkt som vi sedan skulle kolla upp hur mycket socker den innehöll. Nu har jag fastnat på rapporten och vet inte vad som är skillnaden och vad som ska stå under resultat och slutsats? Det ska inte vara något speciellt långt men såhär har jag skrivit under resultat:

På baksidan av förpackningen stod alla ingredienser som brödet innehöll och ingredienserna var: Protein 9g, kolhydrat 42g, fett 4.5g, kostfiber 5g och natrium 0.48g. Jag plussade ihop alla förutom kolhydraterna och fick då 18.98. Ingredienserna stod per 100g så då behövde jag bara ta 100 minus 18.98 och då får jag fram att 81.02% av 650g osötatbröd är olika sockerarter.

Nu undrar jag om det kanske ska stå under slutsats eller hur blir det? Någon som kan berätta hur jag ska göra...
Föregående tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..