Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

drivrutiner till moderkort

Postat av Hely den 5 Februari 2009, 19:55
0 kommentarer · 34 träffar
Hejsan. Jag har precis inhandlat ett nytt grafikkort och så men eftersom jag inte har någon cd-läsare/dvdläsare inkopplat så kunde jag inte installera drivrutiner. Hur som helst drog jag över dom på ett usbminne och installerade där ifrån. men till saken. När jag installerade grafikkortet fick jag upp ett meddelande om att RAID-styrenheten inte var installerad och inte heller PCI device. Jag kommer inte ihåg vad mitt moderkort heter och jag kan inte heller kolla det eftersom jag inte har papprena kvar. första frågan. kan man kolla det på datorn, hur isåfall?

Sen var det också så att jag har problem med mitt windows. Har installerat det flera gånger och tyvär kan inte microsoft hitta exemplaret och ger mig därför massor med meddelanden där det står massor om okända filversioner och att det kommer fungera instabilt.

Sen när jag hade installerat grafikkortet märkte jag att det inte pallade ett skit. Har ett AH3450 agp kort. Kan det ha någonting att göra med PCI-device eller att windowsexemplaret inte hittas och ger okända filversioner?.

Ursäkta om detta e rörigt. men fattar du vad jag pratar om eller har lite tips och så. Snälla i need your help. puss

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..