Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan INTE snacka med brud i tele...[HÄLP]

Postat av jrhpegvnj3tfd den 5 Februari 2009, 16:31
35 kommentarer · 47 träffar
Hej

Ja, nu är det så att jag sedan en månad blev tillsammans med en tjej. Vi går i samma skola, men träffas inte så mycket på raster och sånt, det händer väl att vi springer på varandra lite kort under dagarna. Men det är ett ganska stort problem...jag känner att jag får svårt och snacka och blir nervös som fan, men BARA när jag är med henne. Kan snacka med tjejkompisar och grabbarna utan problem, men med henne går det tamejfan inte bra...

Som ni förstår, det skapar problem, hon blir otålig och vill att jag ska ringa och höra av mig mer. Men nu är det så att jag aldrig ringt henne...vi har aldrig snackat i telefon, och hon blir verkligen ledsen att jag inte ringer.

Idag snackade vi lite i skolan och hon sa att jag skulle ringa henne ikväll, jag svarade kanske, hon lackade ur och sa att det inte fungerade mellan oss om jag höll på såhär.

Så...i grevens tid att ringa, eller vad säger ni? Men nu ska ni fan hjälpa mig komma över min nervositet och komma på något och snacka om...kanske något intressant så hon inte somnar. Problemet är att jag är nervös och behöver tips för att få bort nervositeten!

Fjortisrelation? Javisst, vad gör inte ni för lite skönt? ;)

Diskussion; hur snackar ni med tjejer, machotypen med skönt självförtroende eller den lille fega bögen, som jag, som inte säger så mycket alls? =) Ni kan väl också dra några fina komplimanger som man kan säga och sånt, raggningsrepliker m m!
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar