Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gangster e det som lockar

Postat av johanefjolla den 3 Februari 2009, 21:58
28 kommentarer · 264 träffar
Hej jag är en grabb på 15 år, som spelar mycket world of warcraft och cs och jag läser en hel del också. Jag gillar att lyssna på musik också, hur som helst ett fridfullt liv.

Problemet är dock at det liv os mlockar mig i framtiden ä gangster livet. Jag vill bli en av de stora killarna som kommer förbi i köer till krogar osv. jag vill ha coola tatueringar. Problemet är ju dock jag vet inte hur jag ska börga. Vad tycker du jag ska göra?
Jag ska berätta mitt tillvägagång sätt nu.

Jag går i 9an nu vi e 17 personer i min klass. 10 tjejer och 7 killar.
Det finns 3 killar i klassen Arne, Joel ( vi kllar honom pumparjanne pga att han är stark som en björn han maxxar 60 kg i bänkpress) och Stig. Dessa är de 3 så kallade coola killarna i klassen dom hänger ihop mycket de pratar ibland rätt ut till varann på lektionerna.
De har hänt typ 3 gånger att vår lärare varit tvungen och säga till Stig två gånger för att han pratade på en lektion. Min tanke är då kan jag få joina deras gäng så är jag nog på god väg att bli än av de hårda killarna senare i livet. tisdag kväll idag imorn när jag kommer till skolan måste jag säga nått coolt när jag ser dem.

Här komemr 3 alternativ till hälsningsfraser säg gärna ivlken ni tycker jag bör använda för att ge ett coolta intryck.

1: Tja fan e re fest snart?
2: Tja vi snackar som fan på nästa lektion lärarn kommer ju bli arg.
3. Yo broos how s the flow?.

själv ser jag alla 3 som mycket coola me njag msåte ju välja 1 hmm svårt.

En till sak jag har funderat på at göra är att kanske köpa en sån hära tröja med drag kedja och luva på. Joel prukar gå runt med än sån ibland med luvna på sig. Dock vet jag inte riktigt vad mina föräldrar skulle tycka vill inte direkt göra dem besvikna eftersom min mamma stickar ne hel del av kläderna och jag tycker själv dem e fina.

Har också funderat lite på att färga hela mig svart för att få en cool attityd men kommer nog inte våga det häller.

Första rasten:

Jag tror det blir vid detta tillfälle som mycket kommer att avgöras. lyckas jag hänga med dessa 3 på rasten så kan jag nog ta mig in i gänget.
Det kan bli mycket svårt har försökt förut ville komma ut ur klassrummet snabbt fast blev räd då Joel brukar alltid använda armbågarna för att komma ut först inte konstigt när man e så pass stark som han ändå. Arne och stig följer oftast efter honom.
Det stora problemet kommer dock sen, när man har kommit ut från vår korridor så står det 2 bord till höger det är där jag brukar sitta med John och Lars och byta klistermärken eller bara chilla och snacka wow eller cs.
Jag ivll dock att detta ska ta slut lARS OCH jOHN ÄR INGA COOLA KILLAR INTE JAG HÄLER MEN JAG TROR AT JAG HAR DET INOM MIG. ( sorry caps)

Arne, Joel och Stig brukar oftast gå ut där de står o hänger vid ett räcke i torsdags gick jag förbi där och fick nyss om vad de snackade om. Just åd snackade de dock bara om Stigs nya 24 växlade cykel.
Jag täntke att de var rätt läga att gå frma och säga nått häftigt så gick fram alal tystnade och började titta på mig. Då blev det mycket läskigare än vad jag hade trott visste inte vad jag skulle säga men fick sedan fram pure bullshit asså. Efter den heftiga kommentaren så sprang jag stollt tillbaka till John och Lars.
Måste dock ha hjälp med en ny kommentar tills i morgon har 3 alternativ igen hjälp mig gärna vad skulle ni ha sagt.

1:Hahaha såg du Eva hon hade skorna på sig i klassrummet( hon brukar alltid ta av sig skorna innan hon går in i klassrummet)

2:tjo va händer i helgen?
3: Nån som chillar me och köper bubbelvatten på stan.

Det trdeje allternativet kan vara lite vågat då jag har prövat med Tejna hägner ni med och köper läsk? Då stirrade Joel på mig som om jag vore dum i huvet och sa- Eh tror du själv jag dricker sån jävla barn dricka.

aja nu ska jag gå och lägga mig skir vgärna behöver er hjälp.

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..