1
Tjej <3x1000
Postat av Sunnybeach den 2 Februari 2009, 18:56
74 kommentarer · 225 träffar
Är riktigt jävla kär i en tjej. Har varit det sen innan julen och jag kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar henne. Hon går i min skola och vi är lika gamla , vi går dock inte i samma klass. Försöker att få ögonkontakt med henne i skolan och sådant, mer har jag inte vågat förrutom att jag frågat om läxor och liknande via msn eftersom vi har två lektioner ihop. Vi har fått ögonkontakt nästan varje lektion vi har tillsammans och då har vi bara kollat på varandra ,men ingen har fått fram ett leende eller något sånt. En dag så kom hon fram, när vi stod några stycken och pratade, hon frågade om vi hade gjort läxan etc , vet inte om det betydde något, men blev jävligt glad över att hon kom fram och började prata helt plötsligt. kan tillägga att jag inte känner henne speciellt bra alls. Vågade mig på att adda hennes msn och jag har bestämt mig för att försöka starta en konversation på något vis.
Så nu undrar jag om ni har något tips om hur jag ska lära känna henne mer eftersom jag som sagt inte känner henne någe vidare bra. Typ något jag kan säga via msn för att få henne att prata med mig. Hon är inte skolans populäraste tjej utan en mängden om man säger så , vi har nog samma status i skolan om man säger så. Sitter nu här i västerås där jag bor snart påväg till min bandyträning och behöver hjälp :)
Peace out !
Kanske kmr med edit
Så nu undrar jag om ni har något tips om hur jag ska lära känna henne mer eftersom jag som sagt inte känner henne någe vidare bra. Typ något jag kan säga via msn för att få henne att prata med mig. Hon är inte skolans populäraste tjej utan en mängden om man säger så , vi har nog samma status i skolan om man säger så. Sitter nu här i västerås där jag bor snart påväg till min bandyträning och behöver hjälp :)
Peace out !
Kanske kmr med edit