1
Presenter *TIPS*
Postat av Frisky den 2 Februari 2009, 16:34
5 kommentarer · 143 träffar
Tja.
Om 3 veckor fyller min syster 17 och min farsa fåller nånting med 50 (jag vet inte exakt). Då är det dags att köpa presenter till dem båda men jag har ingen aning om vad jag ska ge dem.
Min syrra:
Fyller 17 år.
Gillar Hannah Montana.
Gillar Jonas Brothers.
Gillar The Sims (dock har hon nästan alla The Sims expansioner och hon vill inte ha några fler förns The Sims 3, som min farsa har betalat förhandsbokningen som present redan).
Gillar att se på TV.
Min farsa:
Fyller nånting med 50.
Gillar whiskey och cigarrer.
Gillar poker.
Gillar all typ av gambling.
Funderade på att köpa en flaska whiskey eller några riktigt fina cigarrer till farsan men det känns så tråkigt för dem försvinner ju när han har druckit/rökt upp dem. Sen känns det tråkigt att köpa skjorta och slips. Förra året köpte jag två riktigt fina martiniglas till honom och han har redan så många olika glas så det behövs inga fler.
Syrran har jag ingen aning om.
Det får inte kosta mer än 500kr styck.
- Har ni några tips på vad jag kan ge dem?
- Vad gav ni eran farsa och syrra senaste födelsedagen?
Om 3 veckor fyller min syster 17 och min farsa fåller nånting med 50 (jag vet inte exakt). Då är det dags att köpa presenter till dem båda men jag har ingen aning om vad jag ska ge dem.
Min syrra:
Fyller 17 år.
Gillar Hannah Montana.
Gillar Jonas Brothers.
Gillar The Sims (dock har hon nästan alla The Sims expansioner och hon vill inte ha några fler förns The Sims 3, som min farsa har betalat förhandsbokningen som present redan).
Gillar att se på TV.
Min farsa:
Fyller nånting med 50.
Gillar whiskey och cigarrer.
Gillar poker.
Gillar all typ av gambling.
Funderade på att köpa en flaska whiskey eller några riktigt fina cigarrer till farsan men det känns så tråkigt för dem försvinner ju när han har druckit/rökt upp dem. Sen känns det tråkigt att köpa skjorta och slips. Förra året köpte jag två riktigt fina martiniglas till honom och han har redan så många olika glas så det behövs inga fler.
Syrran har jag ingen aning om.
Det får inte kosta mer än 500kr styck.
- Har ni några tips på vad jag kan ge dem?
- Vad gav ni eran farsa och syrra senaste födelsedagen?
Brukar ni köpa presenter?
5 personer har röstat