Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förlora oskulden?

Postat av Von_PuFF den 31 Januari 2009, 15:14
14 kommentarer · 57 träffar
Satt och tänkte på detta härom dagen. När "vanliga" personer förlorar oskulden så krävs det ju penetration, tycker jag iaf. Men hur gör homosexuella? Både homosexuella män och kvinnor. Vad tycker ni?

Personligen tycker jag män förlorar genom A-s*x men kvinnor är jag helt förvirrad över. Vi förlorar ju inte oskulden av typ O-s*x, så varför ska dom de? Men dom kan ju typ inte göra på något annat sätt?

Diskutera!

Edit 1. Jaa, men när tjejer gör det på varandra så känns det liksom som att det mesta dom kan få är typ förspels grejer i "normala" förhållanden. Och för män, så känns A-s*x grejen som liksom ett ganska så stort steg för att förlora oskulden, men hur ska dom annars göra det?

Tror inte hela förlora oskulds grejen inte är så stor i sådana kretsar kanske, men man kan ju inte gå runt o säga att man är oskuld hela livet om man typ har kört massa o-s*x med hur många tjejer som hälst (om man är lesbisk då). Och om en lesbisk andvänder en strap on, förlorar hon oskulden sammtidigt? Eller är det bara den som blir penetrerad?

P.S. Jag tycker inte jag gjort något fel om nån Fb-polis skulle vilja stänga ner tråden, har inte skrivit några fula ord eller något sådant, och det är en helt seriös fundering till ett kanske inte helt seriöst problem som kan ge en hel seriös diskution, så stäng inte ner!

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..