Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mobil tjuv

Postat av Creaxor den 30 Januari 2009, 12:31
8 kommentarer · 154 träffar
Hejsan, Var och bowlade med 3 polare när en random satte sig brevid mig, han bowlade ochså med sina kompisar ... ena min kompis verkade känna han så dom snackade ett tag, sen så gick killen som satte sig brevid mig ut o rökte med resten av sina kompisar, sen så kände jag fickan WTF min mobil är borta kollade då under soffan osv men kunde inte hitta den, då gick jag upp till dom o frågade vem av er har min mobil ... då svarade killen som satte sig brevid mig ehh ... vadå för mobil, jag sa att min mobil bara försvann, killen satt på ett hem för typ ungdomsbrottslingar,
Sen så verkade han försöka hjälpa mig o jag gav han namn osv han sa att han skulle höra om nån hadde den ... aja vi ringde till hemmet o sa som de var då killen som försökte hjälpa mig hadde tagit min mobil fyfan vad falsk! jävla tjuvar blir så förbannad!
aja fick iaff tillbaka min mobil...:)
Stavfel bjuds på!

Har nåt sånt här hänt er berätta :)
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..