Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

The Sick Bastard novell

Postat av BedoPear den 29 Januari 2009, 23:00
8 kommentarer · 112 träffar
Tror ni jag får G på denna ?, går på gymnasiet. orolig fan :(

Helvete att det ska vara så mörkt. Jag tänder utelampan och siktar med min nyckel i nyckelhålet och vrider om.
Om jag har tur så vaknar inte mina föräldrar tänker jag för mig själv, jag klättrar över all bråte i hallen och kryper till säng med min brutna handled.

Ett antal timmar tidigare.
Jag vaknade som vanligt av att solen strålade in i mitt rum och att fiskmåsarna utanför skrek av hunger.
Frukosten väntade men kokhet havregrynsgröt utan mjölk skulle inte vara en sån underbar start på min dag.
Plötsligt så ringde telefonen, jag skuttade över dammsugaren och några flyttkartonger för att nå fram o svara, Oskars JohanPalm röst frågade när han skulle
komma hit, det skulle passa bra att du kom till mig nu, svarade jag lugnt och gick och packade ner allt jag behövde.
Min dammiga plattskärm slank ner i sin kartong, samt
mitt Xbox. Jag tog med mig allt ut, Oskar hade inte kommit ännu, jag valde att sätta mig på en sten och titta ut över vattnet. Samtidigt som jag satt där och kollade på det glittrande vattnet och de flygande svalorna så anlände Oskar i sin skrotiga gamla Opel. Den rostiga tutan gjorde att jag vaknade ur mitt filosoferande och satte kurs mot
bilen. I bilen satt Oskar med sin Beatels frilla och log. Efter att jag har lagt i mina saker i bakluckan så slog jag igen den med en smäll, rostdamm sköts iväg när bakluckan slogs igen med ett
dunder och brak. Jag drog sakta ut min cross ifrån garaget, det var en 250cc offroad som gick som in i helvete. Med foten på kicken gick aset igång som en törstig kamel.
Motorn blev snabbt varm och jag drog iväg på bakhjulet med mitt röda skinnställ som satt som det vore gjutet. Oskar följde efter mig ut på vägen, vi åkte till Emil och Jennifer som bodde ute på landet.
Jennifer och Emil är rätt lika i sättet för att vara syskon, förutom att hon är snygg och Emil ser ganska oslipad ut.
Vi gick in till dem och började packa upp allt, alla trassliga sladdar skulle trasslas ut från dess svåra labyrint och kopplas in. Alla började genast lira Grand theft auto IV men vi insåg ganska snabbt att vi hade glömt
att köpa mat och godis. Oskar, kan du stanna här o se till att Molly inte gör några dumheter. Sa Emil. Molly var deras busiga lilla Rottweiler som fortfarande var tvungen att springa runt o bita hysteriskt i allt hon kunde se. Oskar svarade att han
gärna stannade och tog hand om henne.
Bra sa Jennifer och tog på sig sin hjälm och gick ut tillsammans med oss andra. Vi hoppade upp på varsin cross och brummade iväg mot Netto. Motorerna överröstade luftens susning i öronen när vi stylade med lite olika konster på den knottriga asfalten.
Netto har precis allt man behöver sa Jennifer stolt. Jo, det är ganska smidigt att köra hit sa jag och log mot henne. Emil stod för kostnaderna denna gång. Du är visst lite hungrig du, sa kassörskan och skrattade. Emil lyfte på ögonbrynen och log tillbaka och svarade, om du bara visste, föresten, ska du haka på ?
Nej tyvärr, jag jobbar ju. Emil gav henne en sur blick med sina gröna ögon. På deras väg ut så kom det in en "Wannabe 50 cent" och gick rakt in i Emil.
Se dig för din jävla tattare! skrek främlingen, Emil knuffade in honom rakt in i en pyramid av dasspapper, han reste sig snabbt och sprang fram och slog Emil på hakan. Emil bet ihop och gav honom ett kraftigt slag på ögonbrynet och ett följande slag på käken, främlingen föll som en sten till golvet. Emil gick fram till honom, greppade en påse med skithuspapper och kastade den på honom och sa. Torka du näsan med det här och fundera innan du gör om det nästa gång.

Personalen kom springande och skapade ett himla liv. Lets go bastards skrek Emil och sprang ut och startade crossen, alla slog spinn och körde iväg på bakhjulet, Jennifer pekade finger åt personalen samtidigt som hon log mot mig.
Langa käket då. Skränade Oskar när alla kom tillbaka. Jennifer börjar gräva i påsarna och fiskade upp en påse lantchips och kastade den på Oskar.
Du, jag bad om att få Barbeque chips, inga jävla lantis chips! Sa Oskar i en lite högre ton. Du är en jävla Barbie, skrattade jag fram.
Lugna dig Oskar lille, sa Jennifer. Du ska få dina chips, om du bara lugnar ner dig. Hur gick det med Molly föresten sa Jennifer. Jovars, hon har legat i sin säng och knaprat på sin leksak, sa Oskar samtidigt som han citerade "Säng"

Nu ska vi ju ha det lite roligt också sa Emil och trollade fram en bamseflaska Vodka. Alla tog för sig utom Jennifer som stod utanför sånt. De satt och lirade GTA tills de blev lite borta. Fan vad bra Jennifer blev helt plötsligt, sluddrar Emil fram.
Oskar satt och skrattade för sig själv och berättade några "roliga" skämt utan mening, samt några rasistskämt. Vaaad eree som cyklar o cyklar men aldrig kommer till dörren? frågade Oskar. Ingen svarade.
ENGLA HAHAHA, skrek Oskar och skrattade som aldrig förr. Här kommer en till dåh, alla syns i grottan förutom Greger, för han var neger, hah, eran tur nudå, sa Oskar.
Alla barnen syntes i grottan förutom Casper, för han var ett jävla spöke, sa jag. Emil blinkade åt mig.
Alla gick och la sig eftersom natten började ta in. Alla somnade direkt, utom Jennifer. Hon låg och lyssnade på syrsornas ljud utanför.

Några timmar senare...
Jag vaknade i soffan med Jennifer i famnen tätt intill. Jag gjorde inte direkt motstånd utan jag låg kvar. Jag började smeka hennes blond/bruna hår och hon slog upp sina klarblåa ögon. Jag gav henne en lång kyss och höll om henne och sedan satte mig upp. Det var fortfarande mörkt ute så jag väckte de andra och vi klädde på oss och gick ut, vi startade crossarna och drog ut i skogen. När vi körde bland stockar o berg så hördes varenda kvist som bröts, syrsorna hade inte slutat låta ännu. De ända ljus vi hade var lyktorna och stjärnorna som lyste upp lika bra som en självlysande studsboll. Jag kände för att spela Allan och drog på så motorn varvade till varvstoppet o sen växlade upp, hojen reste sig. Jag blev livrädd och bromsade och råkade svänga av stigen och körde rakt in i en sten, jag kastades över styret och landade bland massa barr och kantareller. Jag hamnade i chock och vaknar upp med bruten handled i Oskars tjutande Opel. Han släpper av mig vid hamnen. Jag lunsar sakta hem, kommer fram till dörren och säger...... (Läs första raderna)

Vad tycker ni om noveller?, jag tycker att de är rätt roligt o skriva dem :)

Betyget ?

16 personer har röstat

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..