Som vissa vet är det snart dags för UFC94.
Jag själv har väntat på just denna fight mellan St Pierre och Penn ända sen den blev bestämd.
Gillar båda grymt mycket men nu när dom väl ska mötas så är George min nummer 1!!
Vem tror ni vinner? Och varför?
Vem hoppas ni vinner?
Kan någon klargöra vilket datum och tid den sänds här i Sverige? Blir det natten mellan söndag och måndag för oss eller har jag fattat fel?
Han mördade honom så jävla skönt, fick bj in 3 slag eller?? Fyfan vad skönt det var alltså!!
Skiter i vad du menar, jag skrev först och du kan inte bestämma vad jag menade med mitt inlägg, jävla pajas som tror du ska bestämma vad fan jag menade..
Jag ville därför förklara för dig att din jämförelse var dum/dålig och att du inte kan förvänta dig att matchen tar slut på ett så "snöpligt" slut för att en match mellan en street fighter och en nisse i rosa hår gjorde det.
Du fattar fortfarande knappt hur jag menar men.. Enligt dig så kunde denna match mellan bj och gsp inte vara lika "snöplig" som kimbofighten pga att dom är så duktiga, men nog var det ganska snöpligt att bj var såpass underlägsen, eller?
Det var snällt av dig att försöka förklara, bara det att du förklarade fel sak eftersom jag fortfarande inte såg det på det sättet du tror.
Skitsamma nu för detta kommer inte leda någonstans, det verkar som du vill ses som expert och det kan du få göra, du är nog det iaf i jämförelse med mig, men du kommer aldrig kunna tala om för mig vad jag egentligen menade, för det vet jag nog bäst själv även om jag är okunnigare inom mma=)
ot: Helt ok gala, Jon Jones var nice. Clay Guida var taktiskt bra dock skittråkig att titta på , han bara brottades ju. Tycker att Diaz skulle ha förtjänat vinsten. Sen var man ju lite besviken på BJ men GSP är så jävla grym nu så det är föståeligt. Ser fram emot att se BJ mot Florian samt GSP mot Alves :)
Tito Ortiz ägde han upp totalt bla. och det är väll en hyffsat "hård" moståndare :p Sen har jag för mig att han har fått en KO på Rich Franklin i Pride?! inte helt säker dock, och mött BJ Penn också och Stephan Bonnar, inte helt säker på alla dock men hyffsat :)
Sen när vi kommer till övertygande, är inte det ganska övertygande när en kille har gått 14 matcher utan förlust och inte förlora EN enda rond, det talar för sig själva tycker jag :O
Silva var faktiskt en av hans sämre motståndare.
http://www.cagepotato.com/bj-p enns-camp-files-formal-complai nt-over-vaseline-st-pierres-ba ck-between-rounds
riktigt dåligt imo
edit: http://se.youtube.com/watch?v= rd2PmSss_h4 , kolla från 9:30
Enda som kanske händer är att Greg Jackson (som var i St. Pierres hörna) kan få någon slags böter och kanske aldrig få vara i 'bur'hörnan igen.