Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ännu en gymnasietråd [HJÄLP]

Postat av vavarerusa den 28 Januari 2009, 17:11
29 kommentarer · 148 träffar
Tja ännu en gymnasietråd här.

Jag hade tänkt att söka till datorteknik som första hands val pga att jag är intresserade om datorteknik och tänkte att det kunde vara en passande linje. Mitt andra handsval däremot är lite krångligare.

Det första jag kan säga är att jag är grymt dålig på matte eller jag klarar G i skolan men inte mer. Och då tänker jag på it-linjen som har grymt mycket matte kanske det är ett problem eftersom man läser matte-A matte-B matte-C
Är matte b och c svårare än a? Eller tror ni man klarar av matte B och C även om man har Godkänt i betyg?

Jag har vg i 2 no ämnen och 1 mvg i biologi och vg i so ämnena och finner båda ämnen intressanta då hade jag tänkt mig som andrahandsval
-Energi programmet eller -El programmet nån som kan rekomendera dem? Är det mycket plugg i ämnena borde man kunna klara av dem ämnena med G i matte?
Jag skulle kunna plugga på universitetet också.

Hoppas ni kmr med ett par vettiga svar.

Klarar datorteknik programmet med Godkänt i matte?

52 personer har röstat
Föregående tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..