Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Safe Beting/Snabba cash

Postat av VEMVARE!? den 28 Januari 2009, 00:17
7 kommentarer · 35 träffar
Jag har försökt hålla mig undan ifrån spel med pengar och annat shit eftersom att när jag hittar ett intresse för det går jag seriöst till 110%. Men då tänkte jag förr, jag ska börja beta lite på skoj här på Fragbite, skadar inte min ekonomi och inte heller bryr sig andra något direkt.

Så efter ett par matcher fick man rätt nice flow(på säkra matcher, typ 90-10)

då tänkte jag. Om man kör detta fast med riktiga pengar, satsar allt på jävligt säkra matcher(finns ju chans för förlust men vinst chansen är större så klart).

Ända nackdelarna jag kan finna är;
-Kan ta lång tid eftersom att man kanske bara får ett par extra kronor per match osv.
-Får laget oflyt i matchen så kan allt vara förlorat.

Diskussion:
Någon som har gjort detta eller känner någon som har gjort det?

Annan fråga; Någon som håller på aktivt med aktier som kan säga hur mycket man kan tjäna på vi säger, 2-3 veckor om man studerar och gör så säkra köp/sälj som möjligt(om man följer aktien diagram på olika sidor så som di.se eller andra finanssidor som visar bättre information)

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..