1
118100 falsk marknadsföring?
Postat av STRANDBAG den 27 Januari 2009, 14:31
50 kommentarer · 321 träffar
118100 ett skämt eller?
Satt och googlade runt och hittade en annsons där det var en kille som frågat vad snödjupet i åre var december 1987.
Länk: http://www.svd.se/nyheter/inri kes/artikel_2276171.svd
118100 hade inget svar.
Så tänkte ha lite småroligt så jag skickade iväg exakt samma fråga till 118100, (detta var säkert 3 veckor sedan). Efter ungefär 4 timmar fick jag ett svar tillbaka om att min fråga var i kö och skulle få svar så snabbt som möjligt.
I ungefär 5 dagars tid fick jag upprepat nya sms av 118100 där det stog att dom försökte svara på min fråga så snabbt som möjligt.
Tillslut blev jag bara less och skrev tillbaka på ett sms,
- Eran tjänst suger fan kuk, det är ju falsk marknadsföring å säga att man får svar snabbt tillbaka och specielt att ni har svar på allt.
Svaret jag fick blev så här.
- Vi beklagar att din fråga inte har besvarats på en längre tid men vi på 118100 försäkrar dig om att vi jobbar så hårt vi kan att svara på din fråga.
Det var 5 dagar efter att jag skickade iväg första sms,et.
Nu har det gått ungefär 3 veckor och har fortfarande inte fått svar.
Inte för att man är intresserad av va fan snödjupet var i åre men det är ju förjävligt att man ha en nummertjänst som är så satans jävla dålig. Sen att man säger att man har svar på allt, visst det låter ju bra men det är omöjligt att ha svar på allt.
Men dom borde fan kunna ta reda på svaret till frågan jag ställde.
Är det någon annan som har haft samma problem som jag med 118100 ?
isåfall vad var din fråga som de inte kunde svara på?
Satt och googlade runt och hittade en annsons där det var en kille som frågat vad snödjupet i åre var december 1987.
Länk: http://www.svd.se/nyheter/inri kes/artikel_2276171.svd
118100 hade inget svar.
Så tänkte ha lite småroligt så jag skickade iväg exakt samma fråga till 118100, (detta var säkert 3 veckor sedan). Efter ungefär 4 timmar fick jag ett svar tillbaka om att min fråga var i kö och skulle få svar så snabbt som möjligt.
I ungefär 5 dagars tid fick jag upprepat nya sms av 118100 där det stog att dom försökte svara på min fråga så snabbt som möjligt.
Tillslut blev jag bara less och skrev tillbaka på ett sms,
- Eran tjänst suger fan kuk, det är ju falsk marknadsföring å säga att man får svar snabbt tillbaka och specielt att ni har svar på allt.
Svaret jag fick blev så här.
- Vi beklagar att din fråga inte har besvarats på en längre tid men vi på 118100 försäkrar dig om att vi jobbar så hårt vi kan att svara på din fråga.
Det var 5 dagar efter att jag skickade iväg första sms,et.
Nu har det gått ungefär 3 veckor och har fortfarande inte fått svar.
Inte för att man är intresserad av va fan snödjupet var i åre men det är ju förjävligt att man ha en nummertjänst som är så satans jävla dålig. Sen att man säger att man har svar på allt, visst det låter ju bra men det är omöjligt att ha svar på allt.
Men dom borde fan kunna ta reda på svaret till frågan jag ställde.
Är det någon annan som har haft samma problem som jag med 118100 ?
isåfall vad var din fråga som de inte kunde svara på?