1
drivrutiner hjälp
Postat av KLESK. den 26 Januari 2009, 21:09
2 kommentarer · 150 träffar
Hej fragbite jag har ett jätte stort problem.
När jag spelar så får jag fryslagg hela tiden, så jag kollade om jag behövde uppdatera drivrutinerna lr nåt, jag hittade ett program som typ kolladeom man behövde uppdatera drivrutiner och sedan laddade ner och installerade alla drivrutiner automatiskt.
Men sen när jag "skannat" och kollat så är det 6 drivrutiner "out of date". men då när jag trycker "ladda ner och uppdatera automatiskt" så kommer det upp att jag måste registrera mig o shit som kostar pengar.
och sen googlade jag för att försöka uppdatera drivrutinerna och sånt men hittar inte.
snälla behöver hjälp med att uppdatera drivrutinerna, de drivrutiner som är "out of date" är bla.
Bildskärmskort: nvidia Geforce GTX 260
IDE ATA/ATAPI-styrenheter: Standard-dual channel PCI IDE-styrenheter
Ljud-, video- och spelenheter: Realtek High Defination Audio
Nätverkskort: Realtek RTL8168C(P)/8111C(P) PCI-E Gigabit Ethernet NIC
Systemenheter Intel(r) 82801 PCI Bridge - 244E
Och sen står det att jag inte har några drivers på
Unplugged Devices: Monitor
SNÄÄLLA FRAGBITE, BEHÖVER HJÄLP. och så kan jag inte skriva "utropstecken" heller...
När jag spelar så får jag fryslagg hela tiden, så jag kollade om jag behövde uppdatera drivrutinerna lr nåt, jag hittade ett program som typ kolladeom man behövde uppdatera drivrutiner och sedan laddade ner och installerade alla drivrutiner automatiskt.
Men sen när jag "skannat" och kollat så är det 6 drivrutiner "out of date". men då när jag trycker "ladda ner och uppdatera automatiskt" så kommer det upp att jag måste registrera mig o shit som kostar pengar.
och sen googlade jag för att försöka uppdatera drivrutinerna och sånt men hittar inte.
snälla behöver hjälp med att uppdatera drivrutinerna, de drivrutiner som är "out of date" är bla.
Bildskärmskort: nvidia Geforce GTX 260
IDE ATA/ATAPI-styrenheter: Standard-dual channel PCI IDE-styrenheter
Ljud-, video- och spelenheter: Realtek High Defination Audio
Nätverkskort: Realtek RTL8168C(P)/8111C(P) PCI-E Gigabit Ethernet NIC
Systemenheter Intel(r) 82801 PCI Bridge - 244E
Och sen står det att jag inte har några drivers på
Unplugged Devices: Monitor
SNÄÄLLA FRAGBITE, BEHÖVER HJÄLP. och så kan jag inte skriva "utropstecken" heller...