Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sparkad! läs!

Postat av Pavvo den 26 Januari 2009, 17:55
20 kommentarer · 44 träffar
Hej

Jobbade för en tid sedan på ett telemarketing företag som sålde diverse produkter. Var bland deras top 10 bästa säljare (skryt), och skötte mig exemplariskt de första halvåret. När tiden gick tog krafterna slut samtidigt som lusten för att skämta lite växte.

Jag började sakta med säkert skojja med kunderna, notera med alltså inte åt dem. Utan tex upprepa ord, nrä jag ringde upp var det: hej jag heter carl jag söker aaaaaaaaaaannndeeeers sveeeeeeenssson (liknande när dropar in ishockey spelare in i arenan.

Enligt dem fick jag företaget att framstå oseriöst (totally agree), dock pa ett väldigt milt sätt, det låter faktikst mer oseriöst än vad det var.

Men iaf, fick sparken efter ngra veckor, hade jobbat där i en kanske 8a månader men har som sagt inte vart där sen detta skedde. Fick sparken någon gång i september.

Nu hade jag tänkt att vaska guld bland chanserna att få komma tillbaka, hur tror ni att jag skall gå till väga? Det lutar åt att jag till en början tar kontakt via mail, då de förhop+pningsvis läser hela mailet. Men ringer jag kan de enkelt säga nej vid hälsningsfrasen.

Behöver er hjälp, glöm ej bort att jag trots allt var väldigt duktig på det jag gjorde.

love and candy

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..