1
Tjejgrej
Postat av benwahballs den 26 Januari 2009, 16:38
31 kommentarer · 96 träffar
Tjena!
Jag ska fråga er en sak.
Jag sa ''Jag älskar dig'' till en tjej, alltså jag gillar henne asmkt och det vet hon. Och vi har bråkat typ den senaste tiden, fast nu börjar det bli lite bättre.
Men btts, jag sa iaf att jag älskade henne. Och hon sa att hennes hjärta hoppade över ett slag när jag sa det:O?
Vad tror ni hon menar med det?
Och sen natten till i lördags, så ringde hon halv 2. Dum nog var jag att inte svara. Och anledningen till att jag inte svara var nog för att jag hade fått 3 fyllesamtal innan.
Men sen smsar jag henne och frågar vad det var.
Då sa hon inget...
Då så jag ge dej, ngt måste det va.
Då sa hon det spelar ingen roll nu.
Och vi fortsatte så en stund till. tills hon skrev att hon ville säga förlåt för att hon va tjurig på mig på dagen i skolan, och hon ville fråga mej en sak.
Och nu vill hon inte säga vad hon skulle säga...
Vad tror ni hon skulle säga?
Alltså, en kort summering
Fråga 1. Vad menade hon med det?
Fråga 2. Vad tror ni hon skulle säga?
THENK jo
EDIT:
VI ÄR INTE TILLSAMMANS!
Jag ska fråga er en sak.
Jag sa ''Jag älskar dig'' till en tjej, alltså jag gillar henne asmkt och det vet hon. Och vi har bråkat typ den senaste tiden, fast nu börjar det bli lite bättre.
Men btts, jag sa iaf att jag älskade henne. Och hon sa att hennes hjärta hoppade över ett slag när jag sa det:O?
Vad tror ni hon menar med det?
Och sen natten till i lördags, så ringde hon halv 2. Dum nog var jag att inte svara. Och anledningen till att jag inte svara var nog för att jag hade fått 3 fyllesamtal innan.
Men sen smsar jag henne och frågar vad det var.
Då sa hon inget...
Då så jag ge dej, ngt måste det va.
Då sa hon det spelar ingen roll nu.
Och vi fortsatte så en stund till. tills hon skrev att hon ville säga förlåt för att hon va tjurig på mig på dagen i skolan, och hon ville fråga mej en sak.
Och nu vill hon inte säga vad hon skulle säga...
Vad tror ni hon skulle säga?
Alltså, en kort summering
Fråga 1. Vad menade hon med det?
Fråga 2. Vad tror ni hon skulle säga?
THENK jo
EDIT:
VI ÄR INTE TILLSAMMANS!