Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fråga till SNUSARE

Postat av Liam.D den 25 Januari 2009, 14:11
232 kommentarer · 577 träffar
Tja, jag tänkte börja snusa. Om ni verkligen måste veta varför så är det för att försöka sätta stopp på allt mitt godisätande och tänkte dessutom använda snus som ersättning för mitt helgrökande.

Hursomhelst, jag tog en snus av min farsa (Catch licorice white... tjejsnus?:P) och det var ganska nice. Fick en lagom nico-kick men den var inte särskilt saftig så jag kände knappt någon smak.

Jag vaknade nyss så jag gick och tog en till snus av samma sort och satte nyss upp den under läppen. Denna gången gör det väldigt ont :/ Det skaver som fan och känns väldigt obehagligt.

Så, till frågan; Gör det bara ont i början när man är nybörjare? Eller gör jag fel? Eller gör det alltid ont?

Ni kan också diskutera hur ni började snusa, om ni föll för snus redan första gången ni provade osv.

OBS! Kommentarer som "Du ska inte börja snusa, det är hur dumt somhelst" och sånt undanbedes.

Ni behöver heller inte reta mig för jag är så "fjantig" :)

Edit: Kom på en till noob-fråga som jag kan passa på att ställa nu... Hur länge ungefär ska man ha inne en prilla?

Vilket snus?

939 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

232 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 232 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..