Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sex med min pappas tjej!

Postat av lwnlwn den 25 Januari 2009, 13:50
288 kommentarer · 37 713 träffar
Hej ni som läser. Jag har varit med om något väldigt dumt, och äkligt. Jag har haft sex med min pappas tjej. Min Pappa är 42 och tjejen är 37. Detta är ingen myt LOVAR, ja har ingen kontakt med min pappa nu efter detta. Iallafall, ja berättar nu.

För 2 veckor sedan, sov jag hos pappa på helgen. Mina föräldrar är skilda. Mamma har en gift man, pappa har en flickvän. iallafall.

Vi tre sitter i köket och kollar på tv. Pappa och tjejen (tjejen heter Weronica) dricker vin. Och ja dricker typ cola. Det fanns ingen data där så, det blev tv istället. aja. Efter som dem drack mer blev dem mer å mer fulla. Weronica känner av detta, och säger "Jag tror ja går o lägger mig nu, ja har druckit för mkt". Klockan var typ halv 2. Då säger pappa "Okej gör du så, ja ska bara dricka upp så kommer jag sen". Jag var ju ochså rätt trött, så ja går o lägger mig ja med.

Weronica o pappa ligger i samma säng, 1 vägg i mellan(ett annat rum ligger jag).

Jag går på toa o sen lägger mig i MITT RUM. På nåt konstigt sätt kunde ja inte somna. Pappa kommer in efter 10 minuter I MITT RUM. Varför?

Och desutom somnar han direkt. Och han börjar snarka. HÖGT.

Ja tänkte, " ja kanske kan gå ut tiill Weronica och lägga mig. Hon snarkar inte iallafall"

"""INNAN NI LÄSER RESTEN, VILL JA BARA SÄGA ATT WERONICA ÄR SÅ JÄVLA HET,SNYGG, SÖT, SNYGGKROPP""""""

Så, ja går ut och lägger mig. Hon ligger till höger av sängen. Ja känner henne inte så jätte bra, så ja väckte henne och frågade om ja fick sova bredvid henne! Ja sa anledningen.

"Visst säger hon och tar min hand på sitt bröst." Eftersom hon gjorde så, kom ja allt närmare henne. Ja låg sked med henne nu.

Jag tänkte , "Shit va håller jag på med".

Ja börjar somna in, ja ligger fortfarande sked med henne. Då hon plötsligt börjar smeka mina ben med sina fötter. Ja vaknar till och tar bort handen från hennes bröst. (hon hade BH) Ja läggger min hand på hennes mage, (sidan av magen)-

Det tar 10-15 sekunder och hon tar upp min hand igen på bröstet. Nu är BH:n borta..

"Nu mår ja konstigt, ja håller ja på med, ska ja vända mig om"? tänkte jag. Hon fortsatte smeka mina ben. Men ja sket i allt ja tänkte, eftersom hon är snygg (drömbrud). Så ja börjar lossas jucka mot hennes röv. ( hon har trosor )

Ja slutar, och börjar somna in igen. Helt plötsligt vänder hon sig om. Hon ligger nu på rygg. Ja lossas sover. Hon rör sig. Och eftersom ja har tänkt på detta efter, så tog hon av sig trosorna.

Hon börjar känna efter mina kalsonger med handen. "då reser jag mig upp och säger typ "hmmmm" Vi kollar på varann i säkert 15 sekunder. Sen reser hon sig över mig, drar ner mina kalsonger, och stoppar in den. "va ska ja göra då?" Ja var ju kåt.

Vi håller på i 3 minuter, men det kändes som en evighet. Man hör pappa snarka i rummet bredvid. Och man hör Weronica andas djupt.

Det kändes knappt för mig, eftersom ja var spänd vad ja gör, och att pappa skulle vakna. Och att Weronica till någon anledning börja skälla på mig.

Hon reser sig upp, kollar på mig samtidigt som hon tar stora starka steg in till MITT RUM där pappa ligger. Hon stänger dörren efter sig. Hon väcker pappa och dem börjar bråka, ja vet inte varför. Men ja tror ja vet varför. Nu vet ja varför!

Pappa kommer ut o skäller på mig. Då ja tänker " WERONICA = JÄVLA BITCH"

Ja går in i MITT RUM och lägger mig i sängen. Medans pappa och Weronica ligger I DERAS SÄNG nu.

Detta var 2 veckor sedan. Dagen efter blev ja skjutsad hem. Pappa var sur på mig- Och pappa har inte pratat med mig. Visst är det mitt fel, delvis. Men Weronicas fel ochså. Ja tänker mkt eftersom, hon kan inte ha sagt att hon trodde det var pappa. Eftersom vi kollade på varann i 15 sekunder.

Och pappa har sagt det till mamma, och mammas säger nu. "Det var väl onördigt?"

Jag är 17 år, och är väldigt orolig.

Va tycker ni ja ska göra?

/en orolig kille
Föregående tråd
Nästa tråd

288 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 288 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..