Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fjortisar gone wild

Postat av flexberten den 24 Januari 2009, 00:43
88 kommentarer · 412 träffar
Ville bara berätta om en sjuk grej som inträffade ikväll.

Det hela började med att jag och två kompisar skulle gå till den lokala kiosken för att hyra en film och köpa lite chips. Påväg hem från kiosken går vi förbi ett lägenhetshus där det spelas ganska hög musik och hör några tjejer sjunga och skrika på ett högst irriterande sätt.

Tänkte typ först, jaha, här var det fest. Men när vi kommer närmare ser vi att det endast är två stycken yngre tjejer som hänger ut ur fönstret och lyssnar på musik och är allmänt jobbiga. Jag och mina kompisar säger tillvarandra: Vafan är det här för fjortisar, herregud.

Precis när vi passerat fönstret ropar dom efter oss, lägg märke till att vi aldrig sett dessa människor, så vi fortsatte bara att gå. Dom sa att vi skulle vänta, men dom verkade påverkade och vi orkade inte stå och prata med dem eftersom att jag endast bor 100 meter bort, där vi skulle kolla på film.

Tjejerna kommer ut från lägenheten och börjar ropa efter oss, är allmänt "fjortisaktiga". Vi fortsätter gå och låstas som ingenting men min kompis föreslår att vi ska stanna, få höra på vad dom har att säga. Vi stannar till och dom frågar vilken skola vi går på, vi säger att vi går på gymnasiet i stan. Dom säger sedan att dom inte är härifrån. Sedan börjar dem fråga om vi heter Robin och massa andra random namn.

Vi ville inte ha något med dessa fjortisar att göra så vi fortsatte gå hemåt, vilket vi sa till dem. "Aha men då kan vi typ gå med er en bit då azzåååh" sa den ena fjortisen. Men jag bor precis här sa jag och pekade på mitt hus. Nehe gööör du inte alls deeet!!! :ppP säger den andra fjortisen, sjukt dryga var dom. Jo säger jag, gör jag visst. Påväg in till huset sa dem att dom ville ha en kram. Nej, sa jag, gå från mitt hus. Då stannar dom på uppfarten och säger att dom inte kommer att gå föräns dom har fått en kram, att dom kommer stå och skrika tills dom fått en kram var. Då säger jag: aha, vad kul, det lär inte bli kallt eller så heller. Då tar dom tag i min väska som jag har hängandes över axeln och säger att dom inte släpper föräns dom får en kram. Jag blev typ wtf är det här för störda människor. En utav dom typ slänger sig på mig och kramar mig, sjukt störande äckliga jävla fjortisar tänker jag och kravlar mig ur kramen. Tillslut får jag rycka bort väskan från dom och tvinga dom att lämna min uppfart och äntligen går dom.

Vad fan var det här för sjuka människor egentligen?

Diskussion: Vart är dom svenska 13-14 åringarna påväg, har du varit med om liknande?

Är säkert en massa stavfel och shit, detta är inget ni behöver påpeka, för jag bryr mig ärligt talat inte.

88 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 88 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..