Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gymnasieval: ENTREPRENÖR vs. IT

Postat av Galen Psykopat den 22 Januari 2009, 21:27
25 kommentarer · 212 träffar
Hoppla!

Snart är det sista datumet för att söka in till gymnasiet. Kul, inte sant? Nej, verkligen inte! Jag har panik och flera program har dykt upp i skallen på mig.

Dessa är några utav de program jag har tänkt på;

John Bauer: Entreprenör
Detta program lockar mig eftersom jag har ett stort brinnande intresse av att bli egen företagare då jag blir stor (större?;>). Går någon här på FB Entreprenör, eller kanske har gått? Hur är det på lektionerna osv? Tell me!

John Bauer: IT
IT är ett ämne som självklart lockar mig _väldigt_ mycket eftersom jag spenderar större delen av min fritid vid datorn. Jag har läst många olika meningar om detta program. Någon säger att det suger fullständigt och någon säger att programmet är det man gör det till. Någon som har gått detta program som har någon åsikt att dela med sig om?

Övriga program som jag har tänkt på är EL, teknik samt Naturvetenskap men jag är ruskigt skolless.

Yours sincerely,
Galen Psykopat

Vilket program?

26 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..