Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag blev hotad :/

Postat av Cylol den 21 Januari 2009, 18:11
95 kommentarer · 93 träffar
Hej! Ska berätta om en händelse som inträffade idag. Jag är en välbyggd kille på 15 år som går i nionde klass.

Iaf... Jag gick till skolan som vanligt med mina DC skor(2000:-), evisu jeans (3500:-) och min snygga bapetröja som kostar runt 5 lax. Klockan 07:45 när jag är framme vid skolan (busshållplatsen) ser jag ett gäng killar som ser ut att vara 18+. De går fram till mig och säger:

- Hörru! Har du cigg?

- Jag svarar sjävlklart nej fastän jag har ett paket marlboro röd i fickan.

En av snubbarna blir arg och jag känner att det hela går över styr. Jag går snabbt ifrån platsen mot mitt klassrum. Killarna skriker "Kom hit din jävel!" och går långsamt efter mig... Jag tittar bak och helt plötsligt står dom bakom mig och jag blir jävligt rädd så jag säger "Vad vill du din jävla horunge?" Han blir förvånad och är jävligt nära på att slå till mig men då ser han att en lärare står och kollar på oss så han låter bli.

Han säger tyst "Du ska dö din jävel" så att ingen ska höra och går sedan tillbaks till busshållplatsen :/

Jag är fett skrajj nu alltså.. Vad ska jag ta mig till? Ringa snuten eller vad? Ge mig tips fb!

Hedjdå :/

Har du någonsin blivit mordhotad?

139 personer har röstat
Föregående tråd

95 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 95 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..