Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vi satte oss ner, båda familjerna.

Postat av enzo <3 den 19 Januari 2009, 22:08
21 kommentarer · 57 träffar
Hejsan fragbite, ni kanske känner igen mig från mina två tidigare trådar där jag skrev om att jag kysste en liten flicka som bor granne med mig.

Jag tycker ni ska läsa dessa två trådar nedan innan ni läser texten i denna tråd för att förstå vad som verkligen har hänt osv.

http://www.fragbite.se/?thread ID=700585
http://www.fragbite.se/?thread ID=701057

Nu när ni läst klart dessa två ovanstående trådar så ska jag berätta om när jag, min familj och flickans familj pratade ut om vad som hade hänt för att försöka komma på en lösning på det hela.

Låt oss komma till saken.

Detta hände i Lördags:

Jag vaknade vid ungefär 12.00, gick upp och tog en kall dusch. Efter jag duschat så gick jag in och satte mig vid datorn och slösurfade lite. Detta höll på i några timmar tills mina föräldrar kommer hem och ber mig komma ut i hallen.

Pappa såg väldigt upprörd ut och mamma såg mer ledsen ut, jag förstod genast att de hade fått reda på vad som hade hänt, antagligen hade grannarna berättat för dem. Jag förklarade som det var och pappa sa att jag genast skulle gå över och be om ursäkt, jag sa att jag redan gjort det och att det inte hjälpte, jag förklarade också att pappan skulle polisanmäla detta och det enda jag kunde göra för att inte få en polisanmälan var att flytta från området.

Då blev pappa förbannad, han sa att vi skulle gå över hela familjen och prata ut om händelsen, jag ville egentligen inte göra det men jag var väll så illa tvungen.

Jag tog på mig en tröja och sedan gick vi över till grannarna, pappa knackade på och flickans mamma öppnade dörren. Pappa frågade om vi fick komma in och det fick vi. Vi gick in i hallen, tog av oss ytterkläder och skor och gick in i vardagsrummet.
Flickans mamma ropade på hennes man och vi slog oss ner i soffan.

Strax därefter kommer mannen och han och kvinnan slår sig ner mitt emot oss. Pappa frågar om det finns någonting förutom att flytta som jag eller vi i familjen kan göra för att slippa polisanmälan, dum som jag är så tog jag upp att mannen hade slagit mig i ansiktet när han såg att jag kysste hans dotter och att jag kunde göra en motanmälan på honom och att han antagligen skulle få grova böter för misshandel.

Då blev mannen ursinnig och konfronterade mig, han frågade mig vad jag tyckte var värst, pedofili eller en smäll på käften, jag svarade självklart pedofili. Min pappa försvarade mig självklart och frågade mannen om det var sant, om han hade slagit mig och mannen svarade ja. Då gav pappa honom en smäll på käften sedan så gick vi hem.

När vi kom hem så fick jag höra från pappa vilken jävla idiot jag är, hur mycket han skäms för mig och till och med att han önskar att jag aldrig blivit född. Så nu känns det hela _MYCKET_ bättre, hatar min pappa han är ett jävla svin.

Nu ska vi flytta här ifrån, ska flytta in till stan. Pappa har hittat någon lägenhet. Så jag slipper polisanmälan men jag vill fan inte bo inne i stan, trivs så jävla bra där jag bor nu.

Man kan väll säga att allt ordnade sig, eller lite kanske. Slapp polisanmälan men pappa är jävligt förbannad och besviken.

För att skapa diskussion; Tycker att min pappa gjorde rätt som klappade till mannen, är det att ta i att säga "jag önskar du aldrig blivit född"? Diskutera kring texten, vad hade ni gjort i min situation?

Tack för att ni läste, omogna kommentarer kan ni hålla inom er, har det jobbigt nog just nu.

eran, enzo
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..