1
3D objekt
Postat av 50 Spaenn den 19 Januari 2009, 19:10
27 kommentarer · 99 träffar
Nu är det så här att jag har ruskigt tråkigt om kvällarna. För att dämpa ångesten över att vara rastlös, så sätter jag mig ibland med Maya och modellerar lite.
För att snabbt återkomma till problemet:
VAD ska jag modellera? Börjar få lite idétorka på vad det finns för roliga objekt att göra. Så släng in massa tips på roliga saker :). Helst något som inte går allt för fort, utan som man kan jobba lite på.
Sen undrar jag även om det finns fler här som sysslar med 3D? Vet att det finns ett par stycken, men vill gärna se fler ifall det finns. Ni kan ju alltid visa upp era alster isåfall och ge tips på saker att göra också :).
Så gogogo, visa vad ni har gjort och ge mig massa tips på saker att modellera!
För att snabbt återkomma till problemet:
VAD ska jag modellera? Börjar få lite idétorka på vad det finns för roliga objekt att göra. Så släng in massa tips på roliga saker :). Helst något som inte går allt för fort, utan som man kan jobba lite på.
Sen undrar jag även om det finns fler här som sysslar med 3D? Vet att det finns ett par stycken, men vill gärna se fler ifall det finns. Ni kan ju alltid visa upp era alster isåfall och ge tips på saker att göra också :).
Så gogogo, visa vad ni har gjort och ge mig massa tips på saker att modellera!