Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Misantrop

Postat av Rojkas den 18 Januari 2009, 22:29
5 kommentarer · 5 874 träffar
Misantropi innebär att man känner ett hat eller starkt ogillande mot det mänskliga släktet, eller har en disposition som innebär ett ogillande eller en brist på tillit till andra människor. Ordet kan härledas från det grekiska prefixet 'mis-' (som betyder "dålig, fel") och anthropos (som betyder "man, människa"), och alltså refererar till en defekt mänsklig art. Hatet är inte mot individuella människor, utan snarare mot de drag som delas av hela mänskligheten oavsett vilken tid man lever i.

Misantropi betyder inte nödvändigtvis att man är inhuman, antisocial eller sociopatisk mot mänskligheten.

Jag är väldigt starkt en sådan här person, mit hat mot alla, speciellt överviktiga å ointelligenta personer är väldigt starkt. tack gud att jag inte hade makten att döda nån med tanken, då skulle vi alla vara döda förutom mig. okej, det skulle finnas ett fåtal personer fortfarande i livet, men jag skulle nog när dem endast fanns se deras brister såväl som mina och döda oss alla.

Men iallafall, jag undrar bara hur många här på fragbite det är som känner som jag, misantropi är inte världens vanligaste... ja ska vi kalla det åkomma, inte ens jag tycker det är något vettigt, å enda stödjer jag min egen misantropi till 100%

Å har ni nånsin trott att majoriteten av världens befolkning kan lära sig å beté sig som civilierade människor?

jag själv skulle säga nej, det tror jag inte. Människan är alldelles för ointelligent å korkad i helhet för att nånsin igentligen få bli kallade civiliserade.

om det inte är majoriteten ni hatar utan mest specifika personer, får ni gärna också skriva det. Vilka sorters personer hatar ni, ni får gärna skriva misantroper, jag hatar dig ändå lika mycket.
Grejjen e den att man ser ner på alla. Alla idioter med sina idiot kommentarer å viljan att vara glad på andras bekostnad eller annan ondska. Om endå kommunism hade funkat ii praktiken, men nej, världen är ond.

Exakt vad ni tycker, skriv, skriv säger jag, skriv vad ni tycker.

Misantroper

55 personer har röstat

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..