Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

dagen hjälte?

Postat av Flampard den 17 Januari 2009, 04:30
19 kommentarer · 29 träffar
Hej Fragbite!

ja idag har det varit en grymt händelserik dag för min del.

och jag betraktar faktiskt mig själv som en hjälte då jag var på väg till ICA vid sådär 9 tiden på kvällen.

det är väl en 2 km till affären ifrån mig.

dock så måste man gå igenom en liten park som betraktas som lite små läskig på kvällarna.

så jag tänkte att jag kunde ta med min soft air gun ifall det skulle komma några ungdomar som kanske började bråka eller så. men på vägen dit strax efter jag har gått igenom parken så ser jag 2 killar som drar ner en tjej på marken.

och då fick jag mig en chock och blev lite rädd tills jag kom på att min soft air gun låg i min inneficka på jackan.

det var först då jag sprang fram och hota killarna och sköt ett skott i benet på den ena killen.

och då började dom backa undan.

samt den killen jag sköt i benet backa undan så jag avlossa ett till skott mot dom då dom sakta börja gå där ifrån.

så tills slut stod jag där ensam men den där tjejen som hette Louise.

så jag följde henne hem och hon frågade efter mitt nummer.

vilket jag gav bort till henne.

10 minuter senare ringer hon efter jag har gått och frågar ifall jag vill komma in och kolla på film......

jag tvekade dock lite men det sluta med att jag beslöt mig för att joina henne.

vi kollade på Titanic och lite strul ^^

så nu imon ska hon ringa mig och vi ska antagligen kolla bio och senare hem till mig och hon skall sova över här eftersom att jag är ensam hemma =)

så det kommer antagligen hända ett och annat....

Kommer ny Edit imon om hur det gick !
Föregående tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..