Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med att starta datorn

Postat av elkbrew den 16 Januari 2009, 11:12
5 kommentarer · 55 träffar
Tjenare!

Har problem med datorn (sitter på morsans nu). Vi hade strömavbrott igår så datorn stängdes av. När jag då försökte starta om den vid ett senare tillfälle står det att Windows inte kan startas. Det står: "Datorn kunde inte startas. kanske beror på en ändring i programvaran eller maskinvara." Detta står i menyn där man kan välja felsäkert läge, starta med de senast fungerade inställningar med mera. Men problemet är att det inte går att välja någon av dessa då datorn bara hänger sig precis när Windows XP rutarn kommer upp (laddningsgrejen). Vettefan vad jag ska göra, har sökt på flera forum men inte hittat något svar. Omformatering känns inte som ett alternativ då det skulle innebära att över 100gb filer som jag håller kära försvinner. Skulle vara väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig.

Tack på förhand.

Pedobeer

*EDIT* Såg att jag valde fel kategori, ska nog vara under hårdvara.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar