Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ordförklaring

Postat av Nas den 5 December 2004, 21:11
5 kommentarer · 247 träffar
God kväll köra fbare innan jag börjar med frågan tänkte jag bara säga att jag har ingen ordbok eller liknande hemma och har letat som en gnu på internet( www.susning.nu / www.google.nu ) samt mIRC och frågat runt dock inte fått något korrekt svar på min fråga och därför söker jag mitt svar här på fragbite. Jag vet att detta hör kanske inte riktigt till detta forum men please hjälp mig sen får ni gärna ta bort tråden eller bara dissa den ;) till frågan iaf

Jag har ett SO arbete på skillnader mellan 2 länder som nu är Mexiko Och Spanien och har några punkter att skriva ner iaf så finns det 2 punkter jag inte riktigt kan "förstå" eller få en bra förklaring på ordet. Orden är

Motsättningar

Stormakt

Kolonialism

o ch om ni vet några bra hemsidor där jag kan få tag i fakta om spanien och mexiko så uppskatar jag det värkligen .. har hittat mycket bra fakta om mexiko dock nästan inget på spanien. //Tack /Nas
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..