Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

värsta dagen på länge xD

Postat av Glasflaska den 14 Januari 2009, 17:24
23 kommentarer · 63 träffar
Dagen började med att jag försov mig så jag fick skynda mig för att hinna med bussen och hann inte att duscha. Skoldagen var väl som vanligt, men den kändes extra lång och tråkig.

När sista lektionen äntligen var över ville jag bara hem och sova men det var 20 min tills nästa buss så jag tänkte stanna kvar ett tag och vänta.

Jag gick o kollade i grupprummen om där var någon att snacka med men alla verkade ha gått hem.. förutom en viss tjej och hennes två kompisar som satt i ett grupprumm och babblade för fullt. Så jag gick och satte mig någon annan stans.

När jag satt där o väntade kom jag att tänka på de två bio biljetterna jag fått i julklapp som låg i plånboken. Har gillat den tjejen i grupprummet länge men aldrig vågat prata med henne så jag tänkte fråga henne om hon ville gå på bio med mig. Och det gjorde jag. Men hon tackade nej vilket var väldigt pinsamt så jag gick där ifrån igen. Och så hörde jag hur dom skrattade när jag gått ut från rummet :/

Jag gick till busstationen och väntade de sista 5 minutrarna där istället. Bussen kommer men tydligen funkade inte mitt gymnasie busskort för det är ny tarmin så jag fick inte åka med :/ och jag hade inga pengar med mig...

Så jag tog nesta buss 45 min senare som jag fick åka med gratis.

En timme senare var jag framme och började gå hem från busstationen vilket tar ~18 min. Jag går på trottoaren precis som vanligt, som alla andra 1000000202 gånger jag gått hem från busstationen. Halvvägs kommer en bil i typ 100 rakt i en vattenpöl så jag blir helt nerstänkt på brallorna :S stor chans att det händer jusst idag liksom?!
---------

det blev lite mer text än jag trodde...aja, har ni haft någon extra jobbig dag på sistonde?
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..