1
Tangentbordet sönder? Hjälp tack!
Postat av hukilyou den 14 Januari 2009, 16:36
14 kommentarer · 82 träffar
Råkade spilla lite, jättelite vattem över mitt tangentbord idag. Jag vände de då upp och ner så allt vatten rann ut. Tangentbordet fungerade som de va men sen kom de upp en grej där de stod att ja skulle starta om datorn inom 5min. Så då starta ja om datorn. Då började de pipa inne i datorn. 'pip, pip, pip' låter de. Tangentbordet har slutat fungera. Drar jag ut tangentbords sladden ur datorn så slutar pipet.
När jag sätter in sladden så funkar inte tangentbordet. Det lyser inte som den brukar göra när den är inkopplad. Den är helt död.
Någon som vet vad ja ska göra? Har mitt tangentbord gått sönder? ;S
Kom upp en grej förut om att jag skulle in och fixa med alla tangetbords knappar, men hittar inget sånt :s
Om jag nu måste köpa ett nytt, kan ni rekommendera något bra tangentbord att köpa? :)
Hjälp tack!
När jag sätter in sladden så funkar inte tangentbordet. Det lyser inte som den brukar göra när den är inkopplad. Den är helt död.
Någon som vet vad ja ska göra? Har mitt tangentbord gått sönder? ;S
Kom upp en grej förut om att jag skulle in och fixa med alla tangetbords knappar, men hittar inget sånt :s
Om jag nu måste köpa ett nytt, kan ni rekommendera något bra tangentbord att köpa? :)
Hjälp tack!