1
Svamp eller vad?
Postat av Aleister Crowley den 14 Januari 2009, 09:21
13 kommentarer · 226 träffar
tja.
jo det är så att jag har nåt vid pungen /ljumsken högst upp där mellan pung och lår.
Det syns inget men det kliar en smula och det luktar lite starkt eller lite ofräscht, dock inte direkt illa, när man drar fingret där och luktar
sen känns det som det skulle vara typ svett där ofta, känns liksom fuktigt när man drar med fingret.
Det konstiga är att det är bara på höger sida om pungen det är så.
På vänster sida vid pungen känns inget och det luktar inte mer än hud liksom.
I sommras /våras kliade det mer och jag hade även en röd rodnad på låret vid pungen.
Kan tillägga att jag brukar raka pungen ibland. Kan det inverka?
Tror inte att jag är smittad av nåt för när det började så hade jag inte haft sex med nån på flera månader :)
men kan det va svamp eller nåt o va ska man göra?
25 st behöver nu inte skriva att jag har hiv, ska dö, gonnorre osv, så roliga är inte komentarerna.
jo det är så att jag har nåt vid pungen /ljumsken högst upp där mellan pung och lår.
Det syns inget men det kliar en smula och det luktar lite starkt eller lite ofräscht, dock inte direkt illa, när man drar fingret där och luktar
sen känns det som det skulle vara typ svett där ofta, känns liksom fuktigt när man drar med fingret.
Det konstiga är att det är bara på höger sida om pungen det är så.
På vänster sida vid pungen känns inget och det luktar inte mer än hud liksom.
I sommras /våras kliade det mer och jag hade även en röd rodnad på låret vid pungen.
Kan tillägga att jag brukar raka pungen ibland. Kan det inverka?
Tror inte att jag är smittad av nåt för när det började så hade jag inte haft sex med nån på flera månader :)
men kan det va svamp eller nåt o va ska man göra?
25 st behöver nu inte skriva att jag har hiv, ska dö, gonnorre osv, så roliga är inte komentarerna.