Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tjejensparka mig...

Postat av blevsparkad den 11 Januari 2009, 18:02
34 kommentarer · 28 träffar
Tjena, tänkte berätta vad som hände mig igår (lördags).

Jag var på fest drack rätt mycket. Så kommer en fin trevlig tjej fram till mig och börja snacka. Vi snackar rätt mycket, sätter oss i soffan. Tar det allmänt lungt och snackar. Sen så frågar hon om vi ska gå upp i gästrummet, för det var hennes kompis som höll i festen. Så hon visste var det låg. Vi gick in där, var rätt mörkt. Lampan funkade inte dock... Jag satte mig på sängen, hon satt sig i mitt knä. Vi började strula och det gick till sex, såklart. Men då när vi hållt på ett tag så märker vi att det är något som slingrar sig på täcket. Vi får syn på det, och då ser vi att det är en ORM! Tjejen blir helt galen och sparkar mig i skrevet. Jag skriker hora, sen springer hon ut. Jag ligger kvar och har galet ont, btw hon sparka jävligt hårt.

Sen dagen efter, frågade jag vafan det var en orm i rummet för till hon som höll i festen. Och hon sa att det var hennes kusin som hade sin orm där inne i sitt aqvarium (stavning) och att den kunde krypa ut. -.-

Och senare nu frågade jag hon som höll i festen idag om hennes telefon nummer, alltså till tjejen jag hade legat med. Och jag fick det. Ringde henne och fråga hur det var, hon lät jätte sur. Och jag frågade, varför är du sur ? Hon sa, du kallade mig hora. Sen la hon på. Och jag har ringt och ringt, men hon svarar inte på telefonen, eller när jag skickar sms...

Så nu fragbite, hur ska jag göra ? Hon verkar ju grymt sur. Och btw, jag menade ju inte att hon var hora. Jag sa ju bara det utrycket när jag fick ont... Men i alla fall, hur ska jag göra. Någon som har ett tips kanske ?

Tack på förhand, detta är seriöst...

Och ni som skriver, varför ringa upp henne. Jo, det är ju för att jag tycker inte det är speciellt bra att hon tror att jag kalla henne hora. Fast jag nu inte gjorde det.. Men, man får typ skuldkänslor, eller jag vettefan vad det är. Men det känns inte bra, skulle inte ni vilja reda ut skiten om ni sa något sånt, så wtf. Ge mig lite tips, please !

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..