Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

lite olika frågor.

Postat av The Mast den 5 December 2004, 13:11
10 kommentarer · 214 träffar
Jag har lite olika frågor bara , e väldigt tacksam för alla svar ja får.

1. Jag skulle vilja byta bakgrunds bild i css , ja installerade ett mappack o då bytte den till ett jätte fult. o nu skulle ja vilja byta till något snygg bild ja har på datorn.

2. Ibland när ja startar om datorn så fungerar inte mitt internet (har tele2) . ja måste trycka på en sak varje gång ja ska bli connectad men när jag startar om datorn o trycker på den där knappen så säger den "Wan Miniport (PPPOE)" å då måste ja starta om datorn igen o kanske behöver starta om den en gång till för att de ska fungera. ganska jobbigt.

3. Jag skulle vilja clocka min CPU o graffekort . Ja vet att man ska gå in i BIOS för att clocka cpu men ja kmr inte in . när datorn startar o ja tycker på F10 eller va de e så kmr nå annat fram. kollar runt där o hittar niga BIOS sak :/ . Ja har ingen aning var man clockar graffekortet.

edit: ja har polare som e bra på clockning osv men dom kmr inte hlr in i BIOS på min dator :/ .

tacksam för svar .

klaga inte på min svenska hlr :P.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..