1
Spindel i sängen
Postat av oshikuru den 11 Januari 2009, 02:53
165 kommentarer · 14 207 träffar
... Nu har det gått ca 1.54h sedan jag låg i min säng och kolla på tv när jag plötsligt ser nåt springa snabbt som f*n på mitt täcke. Jag förstod nästan direkt att det var en f*ttspindel så jag vek ihop täcket snabbt som attans och hoppa upp på sängen sedan ner på golvet och tog fram flugsmällaren som jag alltid har i rummet. Går försiktigt mot täcket och viker upp det. Vad får jag se då? Jo den fetaste äckligaste spindeln sitta där på täcken. Jag blir livrädd och slår o slår på den jäveln.. till slut dör den, jag springer till toan och hämtar papper för att ta upp spindeln och slänger den i papperskorgen.
Yes! men ändå inte..
Sitter just nu vid datorn och skriver FB tråd och känner mig jävligt skrajj och vettefan om jag kan lägga mig i sängen igen.. någonsin. . . . Vafan dem jävlarna ska inte leva på vintern! eller?!
Frågade polarn han sa att dem bor inne på vintern.. Jävligt nice!
Jag vet att jag skriver lite konstigt nu men jag skriver denna tråden med stor rädsla i kroppen så gnäll inte.
Nu till det viktiga..
Ska jag våga lägga mig igen? hade du vågat?
Vafan ska jag göra för att bli av med dem?!
-
Kan ju även berätta att när jag satt och käka i köket en vacker dag så åkte en spindel ner från lampan i en jävla fart, blev jätte rädd :( Men det var bara att plocka fram dammsugan och suga upp den jäveln. Och käka på rummet >.<
// oshikuru the daemon samurai
Yes! men ändå inte..
Sitter just nu vid datorn och skriver FB tråd och känner mig jävligt skrajj och vettefan om jag kan lägga mig i sängen igen.. någonsin. . . . Vafan dem jävlarna ska inte leva på vintern! eller?!
Frågade polarn han sa att dem bor inne på vintern.. Jävligt nice!
Jag vet att jag skriver lite konstigt nu men jag skriver denna tråden med stor rädsla i kroppen så gnäll inte.
Nu till det viktiga..
Ska jag våga lägga mig igen? hade du vågat?
Vafan ska jag göra för att bli av med dem?!
-
Kan ju även berätta att när jag satt och käka i köket en vacker dag så åkte en spindel ner från lampan i en jävla fart, blev jätte rädd :( Men det var bara att plocka fram dammsugan och suga upp den jäveln. Och käka på rummet >.<
// oshikuru the daemon samurai
Spindlar
451 personer har röstat