Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet segar

Postat av Ricka den 10 Januari 2009, 23:15
7 kommentarer · 184 träffar
Hej kära fragbite, Jag tänker gå direkt på sak.

Jag skulle lira med nåra polare och jo vad händer ? Internet typ laggar sönder som ALDRIG förr...jag pingar typ 300.
Jag stänger av cs och leftar vent för att skippa deras tjat :)
Sen så försöker jag att fixa detta problem. (( Jag har alltså inga pogram igång nu))

Efter en stund så går jag in på nätverks-platser och märkar att jag delar filer med nån som jag aldrig sett förr? Jag tänker att de kanske buggar från något lan jag vart på. Men när jag dubbel klickar på hans map så kommer jag in ? (( Och som jag har fattat så gör man inte det om man inte är inne på samma nätverk))
Jag går in på hans dokument och tittar runt lite. Jo jag hittar typ 4 bilder och får syn på flera invandrare som badar? (( kan lägga upp om ni vill se sen)) Sen ser jag en kvinna på en av bildera som jag vet bor under mig..((jag bor i lägenhet)).

Men jag vet iaf allt någon är inne på mitt nätverk och att det är hon.
Då kom jag att tänka på att jag hade varit på ett lite större lan för ett tag sen. Internet hade inte fungerat och vi starta ett hemnätverk för att kunna spela med varann och så vidare.
Jag är inte så jävla kunnig om internet. Men kanske det finns nån snäll person här på fragbite som vill hjälpa mig ?
Det jag undrar är, kan de vara så att det hemnätverket jag startade är kvar och hon kommer in på mitt nätverk?
Hur skulle jag isf kunna stänga av det, eller blocka henne från mitt internet?
Detta segar som fan.

Har ni haft samma problem ?
Vad gjorde ni åt saken ?
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..