Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polare kastar ner cyckel i vattnet,HJÄLP

Postat av -Coffe- den 9 Januari 2009, 09:35
18 kommentarer · 162 träffar
Jag har snackat med min polare som kastade basketbollen på vårt fönster. Och det var ju egentligen inte hans fel så jag bör ju inte vara sur på han. Så nu är vi iaf kompisar igen. Farsan mår bättre men ligger fortfarande på sjukhuset, han klara sig från permanenta skador.

Så jag och polaren bestämde oss för att gå ner till skaterampen och hänga där lite. På vägen ner så snacka vi om hur det var med min farsa och att han var ledsen över vad som hänt. Vi snackade lite om allt möjligt om va vi ska göra i helgen osv. Vi tog vägen om konsum på vägen ner till rampen för att köpa cola och nån godis bit. På vägen ut från konsum träffade vi Markus och Jonas och började snacka lite med dom. Dom hade iaf tänkt att gå ner till konsum för att köpa lan resurser då dom inte hade särkskilt mycket att göra. Vi fråga om dom ville hänga mer ner till rampen och snacka lite skit innan dom går o lanar. Så vi alla köpte en burk cola och börja gå mot rampen. Vi snackade lite om vad vi gjort på nyår och Markus hade tydligen vart talangfull nog att skjuta raketer på fyllan. Och det hade slutat lite sådär halvt bra, dock var det tur att det var småraketer han smällde. Dom hade tydligen vart på en fest och nån snubbe hade med sig 5 st paket med sånna där små raketer. Och kl 1 på natten fick alla för sig att gå ut o smälla raketer. Det var lite booring att bara smälla dom upp i luften så folk hittade på alla möjliga saker som att ställa sig på dom o låta dom smälla under skorna. Några folk slängde raketer i papperslådor och vissa var tom retards nog att aima mot folk o försöka panga hs. Markus hade tydligen sett att folk höll raketerna i handen och släppte iväg dom när dom började att "köra iväg". Han tyckte det värkade häftigt för han trodde det var farligt att hålla så. Han tog en raket och skulle såklart visa sig tuff. Men han var ganska packad så han höll kvar raketen när den ville iväg och den small i handen. Så nu har han ett äckligt sår på handen, jävligt tur att dom bara hade små skit raketer :D

Dom andra hade inte gjort något särkskilt utan bara festat på som vanligt. Jag hade heller inte gjort något förutom att vi hittade en stor avbruten raket som någon hade slängt o tänkt att det förmodligen inte går att smälla den pga att pinnen är av. Så självklart tar vi upp den och diskuterar vad vi ska göra med den. Vi hittar en grön papperskorg och jag tänder på raketen. Hela papperskorgen sprängs och allt innehåll flyger åt healvaete!!111!!11
Va jag vet så har dom inte lagat pappers korgen än :D

Hur som helst så gick vi ner till rampen och började snacka om allt möjligt osv. Vi gick inte ner till rampen för att skejta för det är alldeles för kallt ute. Det finns nämligen en liten "stuga" vid rampen som kommunen har byggt för att vi ska ha någon stans att sitta.
Dom frågade om vi ville följa med o lana och vi hade ju inte mkt bättre för oss så vi var på. Markus och Jonas gick till konsum för att köpa lan resurser medans vi gick upp för att packa ner våra datorer. På vägen hem så var polarn tvungen att pissa och ställde sig bakom en sjöbod för att pissa ner i vattnet. När han är klar så börjar han gå emot mig när han plötsligt får syn på en cyckel. Utanför WK Marin står en cyckel som jag mycket väl känner igen. Det är linus nya cyckel som han köpte för nån månad sen. Polarn som dum nog är tyckte det skulle vara kul att göra nåt dumt med cyckeln. Men jag tyckte vi skulle låta bli cyckeln eftersom jag kände snubbe som ägde den. Det slutade med att han kom på att man kunde skruva av framdäcket och få loss cyckeln som då var låst i framdäcket. Han säger " är han dum nog att låsa fast cyckeln i framdäcket får han fan skylla sig själv". Han tar cyckeln och gömmer den bakom en sjöbod. Aja suck tänkte jag, får väl berätta för Linus vart hans cyckel är imorrn. Vi börjar gå tbks till våra hem när han säger att han glömde en sak bakom sjöboden. Jag väntar medan hans springer tillbaks till sjöboden och plötsligt hör jag ett plask. Jag ba wtf? trilla han i eller? Jag springer dit och se han stå o skratta åt vattnet. Vad är det du skrattar åt? och sen ser man långt nere i vattnet där ligger linus stackars cyckel utan framdäck.

Jag har kännt linus i 5 år och jag vill inte vara taskig att tjalla för då kanske min polare som kastade i cyckeln blir arg.
Men sen är det jävligt synd om linus :( vad ska jag göra? snälla fb hjälp mig

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..