Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nyhetspublicering

Postat av KungPung den 9 Januari 2009, 03:50
1 kommentarer · 68 träffar
Hej,

Jag arbetar för närvarande med en hemsida åt en idrottsföreningen och har så gjort under några års tid.

Då jag endast är kunnig inom språket HTML och endast behjälpig i andra språk mha klipp och klistra-funktionen så har jag en förundran att framföra för er som är kunniga inom området PHP.

Jag behöver ett publiceringsverktyg för nyheter som är lätt att integrera på hemsidan och som är lätthanterligt. De funktioner som jag eftersöker är inloggning för flera användare och att nyheterna publiceras på förstasidan och att de sedan lagras i ett nyhetsarkiv.

Jag är medveten om tillgången på färdiga script som "bara" skall installeras och sen är det färdigt och har testat några, men framgången har varit oansenlig.

Har ni tips på hur jag ska gå tillväga? Om du har ett tips på ett gratis script som även en endast HTML-kunnig användare skall klara av att hantera så vore jag tacksam för det. Är wordpress eller textpattern alternativ att se över?
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..