Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

anmäld, var det rätt?

Postat av AnaliPungBlasi den 8 Januari 2009, 22:38
41 kommentarer · 359 träffar
Min syster som är 19 år har nyligen skaffat sig en pojkvän, första gångerna han kom hem till oss gav han min lillebror en present för ingenting. han ville nog vara snäll och så men verkar lite konstigt.

iallafall dom har vart tsm i cirka 3,5 veckor nu och han börjar mer vara på mitt rum och sitta nära mig när jag sitter vid datorn. ibörjan pratade han bara mest om allting och var social men han är inne hos mig mer än min syster. min syster har pratat med mig några gånger om det.

Jag märkte det inte först men han sitter verkligen och stirrar på mig när jag är bortvänd har jag märkt, brukar kisa med ögonen så han inte ska märka att jag kollar. jag tycker att det är väldigt jobbigt när folk stirrar på mig sådär.

den senaste veckan har han hävt sin arm runt mina axlar och klappat mig på handen, så jag frågade en gång vad han höll på med men jag fick ett så jävla dumt svar så jag trodde bara det var ett skämt att hålla runt mina axlar och klappa mig på handen.

Men en dag sa jag till honom att jag vill vara ifred och vill inte ha honom där inne längre. han gick ut utan att säga något mer än "Ja men självklart". Men ändå så kom han in i rummet nästa dag (måndags). men denna gången ville han inte vara social denna gången prata han om att han ville att jag skulle klä av mig kläderna. jag nekade och gick ut ur rummet för att slippa honom. jag blev rädd och jag trodde lika så att han blev det att jag skulle säga till morsan. så jag gick in i mitt rum och satte mig på msn. efter 1-1,5 timmar rusar ahn in i mitt rum och stänger dörren. han sliter av mig tröjan som jag hade lossat dragkedjan på för det var lite varmt, han puttade ner mig på golvet och hotade mig att göra allt det han begärde med våld om jag inte gjorde det själv. bara för att göra honom lugn så tog jag av mig min t-shirt och slängde ner den i sängen, Klappade till honom på näsan och sprang ut ur rummet skrek på morsan att ringa polisen.

Farsan frågade vad som hade hänt och jag bara skrek "Skynda dig och håll fast dendär jävla bögen!" Polisen kom lite senare utan att han gjorde motstånd, säkert bara för att kunna säga att jag bara slog till honom.

Polisen hade senare kollat igen hans dator på barnporr eller något liknande, t.om hans digital kamera. det visar sig att det inte fanns på datorn, men i hans kamera fanns det både naken bilder på killar och tjejer i min ålder. så nu kan jag begära skadestånd. han är fortfarande inte dömd för något men om ahn blir så får jag mitt skadestånd, borde jag göra det? han kommer sitta inne högst 6 månader så tror du ahn kommer ge igen? eller ska jag ta risken?

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..