Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bästa fm meriten?

Postat av AxelJersey13 den 4 Januari 2009, 16:22
1 kommentarer · 15 träffar
Bästa du gjort på FM?(Football Manager)

Det här var dock championship manager 03/04 jag lyckades med..
Hade gjort usel säsong i ligan och slutade 3a i tabellen med manchester united.. Var dock i final i Champions League mot Arsenal som jag mött ca. 5-6 gånger med tanke på att det var 3dje säsongen i laget och förlorat alla för dom var överlägsna i alla matcher dom lira. Så jag måste vinna den här finalen på grund av att jag vart så dålig i ligan. Mest berodde det på att jag hade failat med mitt anfall hade värvat Fernando Morientes för säsongen som var grym säsongen innan plus Louis Saha som jag värvade från Fulham efter ha lånat honom innan då han spelade bra.. Hur som helst spelar med dom i finalen endå och lyckas hålla 0-0 i första halvlek.. Sen i andra blir Morientes skadad med 30 min kvar och då tar jag in Diego Forlan som vart i blaget hela säsongen som kom med på bänken på grund av för många skadade.. Han gör Hattrick och jag vinner cl... Sen 2 dagar senar får jag sparken endå EPICFAIL!!!!!!!!!!!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..