Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

problem med tjej

Postat av hubbabuba den 4 Januari 2009, 12:14
21 kommentarer · 78 träffar
jo nu var det så här att jag var med några kompisar en dag och sen sa dom att en av deras kompisar var kär i mig, och att hon tyckte jag var snäll och så.

men sen så en kväll då jag och och tjejen och hennes kompisar såg och kolla film så sa en av hennes kompisar rätt ut och frågade vad vi tyckte om varann. jag sa då att jag tyckte om hon och hon sa detsamma. och sen nästa dag hade jag och hon gått med på att sitta barnvakt åt hennes lillebror.jag var ju såklart lite nervös om vad som skulle hända.

hur som helst så kom jag dit och vi kollade lite på en film. (kan säga också att en av hennes kompisar hade sagt till mig att jag skulle hålla hennes hand den kvällen för att nåt skulle hända mellan oss) så jag tog hennes hand och det kändes superbra. sen satt vi typ hela kvällen och höll hand.

sen kom också en av hennes kompisar och vi bestämde att vi skulle köra snurra flaskan, och jag fick pussa hon 2 ggr.

men hur som helst började det bli ganska sent och jag skulle börja dra mig hem. jag var superglad.

men sen nästa morgon när jag vaknade så fick jag ett sms där det stod att hon var osäker på oss. jag blev ju lite ledsen, men jag trodde hon skulle ändra sig eftersom hon hade gillat mig ett tag. men det har det inte gjort.

den där kvällen var i början av december och jag har ju varit med henne och hennes kompisar nån gång sen dess och det har väl varit lite halv stelt. vi som inte pratat så mycket om det, och det som är, är att hon har inte sagt exakt varför hon känner sig osäker.och jag tycker verkligen om henne och vill att det ska bli nåt mellan oss. men en sak som jag tror inte funkar är att ni kanske säger att jag ska snacka med henne, men jag är rädd att hon inte vågar säga något, och så börjar hon ta mer avstånd från mig. det vill jag inte. ska jag låta det gå lite längre tid så hon får tid att tänka eller hur ska jag göra???? jag har funderat på det här jätte länge och jag vet bara inte vad jag ska göra??

jag kan också säga att jag är 94 och hon med

men snälla ta tråden seriöst . jag behöver verkligen hjälp med det här!

btw: jag ser att många klagar på min stavning och ni har rätt den suger men jag vill inte att nån i familjen ska se att jag skriver så då blir det lite nervöst.

edit: snälla kan ni sluta hacka på min stavning och stycken och skit och hjälpa mig istället, jag behöver verkligen hjälp!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..