1
Gå om 9an.
Postat av FlyeeR^ den 4 Januari 2009, 00:23
165 kommentarer · 1 767 träffar
Innan jag skriver vill jag bara be alla snorungar att inte kommentera :)
Såhär ligger det till.
Jag har skolkat för mycket, helt ärligt har jag skolkat 97% av terminen (gick 1 vecka).
Vet att det var riktigt onödigt menmen ibland gör man bara saker.
Så jag ska solklart gå om 9an och kommer välja att gå i 8-9G (inga läxor,bara till proven) för det verkar riktigt soft att gå där (liten grupp höggst 10 pers).
Men nu är det 1 termin kvar innan jag ska gå om, så frågan är:
Ska jag gå denna terminen lr bara skita i det eftersom det e 100% att jag ska gå om?
Socialen säger att i gymnasiet kan man praoa (staving) i ngn dag ist för skolan, kan man göra så i 9an med (en hel termin)?
Sen 2 frågor till.
Är det mindre chans att få jobb när man har gått om en klass?
Vilken linje ska man gå om man vill ha ett jobb som man känar mkt pengar i :)
Bjuder på stavfel och snälla, kommentera inte skit som (Du tror du e så cool för du skolade!) för det tror jag inte, STORT jävla misstag men finns dem possitiva sidorna som tex att socialen tog dataskärmen så har inte kunnat lira wow på läääänge och saknar det inte ett skit så kommer inte spela det mer:)
// FlyeeR
Såhär ligger det till.
Jag har skolkat för mycket, helt ärligt har jag skolkat 97% av terminen (gick 1 vecka).
Vet att det var riktigt onödigt menmen ibland gör man bara saker.
Så jag ska solklart gå om 9an och kommer välja att gå i 8-9G (inga läxor,bara till proven) för det verkar riktigt soft att gå där (liten grupp höggst 10 pers).
Men nu är det 1 termin kvar innan jag ska gå om, så frågan är:
Ska jag gå denna terminen lr bara skita i det eftersom det e 100% att jag ska gå om?
Socialen säger att i gymnasiet kan man praoa (staving) i ngn dag ist för skolan, kan man göra så i 9an med (en hel termin)?
Sen 2 frågor till.
Är det mindre chans att få jobb när man har gått om en klass?
Vilken linje ska man gå om man vill ha ett jobb som man känar mkt pengar i :)
Bjuder på stavfel och snälla, kommentera inte skit som (Du tror du e så cool för du skolade!) för det tror jag inte, STORT jävla misstag men finns dem possitiva sidorna som tex att socialen tog dataskärmen så har inte kunnat lira wow på läääänge och saknar det inte ett skit så kommer inte spela det mer:)
// FlyeeR