Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Världens bästa nyår

Postat av Martin<3HET^-> den 4 Januari 2009, 00:07
17 kommentarer · 240 träffar
Hallå Grabbar, Hallå Flickor!

Det var en kall vinterkväll, då jag och mina polare var på väg hem till min flickvän och hennes polare för att fira nyår. Vinden blåste genom mitt nyfixade hår. Men det gjorde mig faktist inget, jag skulle ju få träffa min flickvän.

Vi gick och gick och tillslut så var vi framme vid hennes hus. Vi knackade på lite försiktigt. Hennes polare öppnade dörren och hälsade oss välkommen. Jag sa "hej" lite snabbt och slank sedan snabbt in till min flickvän som satt i vardagsrummet.

Jag satte mig bredvid henne och sa till henne att hon var vacker. Hon svarade med att ge mig en puss. Känslan slank igenom min kropp och för en stund kände jag mig som en kung.

Jag ropade på mina kompisar, Filip och Pontus, och sa att dom skulle komma och sätta sig i soffan och vara lite sociala.

Vi började prata om hur vårat jullov hade varit än så längen.

- Mitt har varit perfekt, men det skulle vart bättre om du och jag skulle träffats lite mer Sara, eller hur?

- Ja precis, Svarade Sara med ett litet flin.

Tiden gick, och vi begav oss ut för att fira in det nya året.

Efter att alla raketer var skjutna så drog Sara mig till henne. Hon viskade i mitt öra "Kom, följ med mig."

Självklart följde jag med henne in till en skogskant.

Väl framme så började vi hångla. Hon drog ner sin hand innanför mina byxor samtidigt som jag smekte hennes bröst.

Hon tog tag i min ena hand och drog ner den mot hennes underliv. Vi stog där säkert i 20 minuter och bara kysstes och smekte varandra.

Efter en stund så drog jag ner hennes byxor, förde in min penis i henne. Hon stönade lite lätt när jag nådde hennes botten.

Efter säkert 40 sekunder av extremt välbehag så började min orgasm komma. Jag drog ut min penis och sperman kom.

Vi la oss ner i snön och bara höll om varandra, en aning skakad av denna första natt tillsammans utomhus.

Jag har aldrig i hela mitt liv tidiager mått så här bra som efter den här natten.

- Hur var erat nyårsfirande? Har du träffat ditt livs kärlek än?

Edit kanske kommer om vi träffas igen och gör något liknande. Annars, peace out!
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..