Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

flickvän..

Postat av stenmjuk den 3 Januari 2009, 15:12
49 kommentarer · 238 träffar
Tjena fragbite.

allt började för några veckor sen på 9ornas dans (ja vi har sånt töntigt skit) där träffade jag en snäll tjej och så.. vi började prata och de visade sig att de va min kusins ex jag pratade med.

vi pratade och senare följde jag med henne hem.. vi kollade på film och sånt. slutade med att hon pussade mej och de forstatte med strul och tillslut sex.

de va väll skönt och så. men nu i efterhand har hon skrivit på sin bdb att vi är tsm och skit. vill inte va tsm med henne pga att jag är på g med en annan.

jag är _JÄVLIGT_ svag för att berätta sånna saker för folk med tanke på att jag vet hur de känns att förstöra någons hjära..

så nu vänder jag mej till er fragbite... vad ska jag göra?

stavfel, grammatiska fel, dålig meningsuppbyggnad, och klagomål på mitt beteende skiter jag blanka fan i..

Alla som vill ha pic på henne kan glömma de, orkar för de första ite lägga upp, och för de andra så kommer en jääääävla massa människor whina på hennes utsende..

och de lättaste är fortfarande att säga som jag tycker, de förstår jag, men hur ska jag säga de?

EDIT: okej, har fått svar på vad jag ska göra, göra slut är ända utvägen vilket jag visste från början. finns de något bra sätt att säga de på?

EDIT2: har ringt henne och sagt att vi måste träffas snart och prata. värkade som hon förstog vad som väntar. kommer med edit om vad som hände med mera.

tack så mycket för all er hjälp fraggisar

#29, finns fler bilder där de står olika saker om mej och sånt..
Föregående tråd
Nästa tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..