1
Tråden om hjälp till killarna på fb.
Postat av Gerkel den 2 Januari 2009, 02:38
18 kommentarer · 232 träffar
Hejsan, tänkte bara dela med mig av hur ni får tjejerna. Först och främst, kan du inte sitta vid datorn hela dagarna, om du gör det, så var fan inte inne på msn. Hur skämmigt är det inte om du alltid är inne på msn när hon loggar in. DU kommer få geekstämpel dirr.
och, ljug så mycket du kan. FÖr vad skadar det när du har henne? Inget hon gillar dig och vill inte dissa dig, och du ska aldrig skämmmas över hur du bor, menar då.. om du bor i lägenhet eller hus, bara fjortisar som bryr sig om det.
Så här kan det gå till på msn för killarna på fragbite.
Te.x
Fredrik : Hej
Sara : Hejsan
Då tänker fredrik, varför skriver hon aldrig till mig.. va fan gör jag för fel????
En del tjejer är helt sär på msn, leker svåra på msn bara patetiskt imo. Skriv då vidare.
Fredrik : Vad gör du?
sara: nja inget..sj?
Fredrik : nja kollar på pokemon.
TJejerna vill ha mer action, typ som.
Fredrik : Hitta på något till helgen?
sara : nee sorry.
Där märker du direkt om hon gillar dig eller inte.. en del killar på fragbite försöker bara dryga ut hela samtalet.. till slut tröttnar hon på dig och söker nån annan kille. En del tjejer vågar fråga dig, men det inte säkert denna tjejen vill det, om hon säger nej så gillar hon dig helt enkelt inte. För om en tjej verkligen skulle gillat dig så skulle hon säga ja.. och dissat allla fester för dig.
Fredrik ; Yo, vad händer?
Greta : Hejsan, nja inget faktiskt
fredrik : Undrar, om du vill hitta på något till helgen eller något om du har tid?
Greta : hehe, visst, vad ska vi göra då?
Fredrik : vi kan la gå på bio, eller vara hemma hos mig och hitta på något? mina föräldrar är dock inte hemma så vi kan ju baka och massa roligt
Greta : hehe visst. ;)
Hoppas ni tog någon nytta av det. Våga fråga henne, hon kommer tröttna på dig annars.
Vad tycker ni om Dagens tjejer?
och, ljug så mycket du kan. FÖr vad skadar det när du har henne? Inget hon gillar dig och vill inte dissa dig, och du ska aldrig skämmmas över hur du bor, menar då.. om du bor i lägenhet eller hus, bara fjortisar som bryr sig om det.
Så här kan det gå till på msn för killarna på fragbite.
Te.x
Fredrik : Hej
Sara : Hejsan
Då tänker fredrik, varför skriver hon aldrig till mig.. va fan gör jag för fel????
En del tjejer är helt sär på msn, leker svåra på msn bara patetiskt imo. Skriv då vidare.
Fredrik : Vad gör du?
sara: nja inget..sj?
Fredrik : nja kollar på pokemon.
TJejerna vill ha mer action, typ som.
Fredrik : Hitta på något till helgen?
sara : nee sorry.
Där märker du direkt om hon gillar dig eller inte.. en del killar på fragbite försöker bara dryga ut hela samtalet.. till slut tröttnar hon på dig och söker nån annan kille. En del tjejer vågar fråga dig, men det inte säkert denna tjejen vill det, om hon säger nej så gillar hon dig helt enkelt inte. För om en tjej verkligen skulle gillat dig så skulle hon säga ja.. och dissat allla fester för dig.
Fredrik ; Yo, vad händer?
Greta : Hejsan, nja inget faktiskt
fredrik : Undrar, om du vill hitta på något till helgen eller något om du har tid?
Greta : hehe, visst, vad ska vi göra då?
Fredrik : vi kan la gå på bio, eller vara hemma hos mig och hitta på något? mina föräldrar är dock inte hemma så vi kan ju baka och massa roligt
Greta : hehe visst. ;)
Hoppas ni tog någon nytta av det. Våga fråga henne, hon kommer tröttna på dig annars.
Vad tycker ni om Dagens tjejer?